Η ελληνική εταιρεία ενδυμάτων που ντύνει μέχρι και …Λιβανέζους

Τα πρώτα «ανοίγματα» σε Λίβανο και Κύπρο κρίνονται ήδη επιτυχημένα και ήδη καταστρώνονται σχέδια για επέκταση και σε άλλους προορισμούς. Μια ακόμη ελληνική παραγωγική επιχείρηση, κατανοεί ότι η διέξοδος είναι η εξωστρέφεια αλλά και η υιοθέτηση της σύγχρονης τεχνολογίας (ηλεκτρονικά καταστήματα) και κάνει τα βήματα που απαιτούνται για την υγιή ανάπτυξη

.
Η οικογενειακή επιχείρηση που ξεκίνησε το 1974 διαθέτει δίκτυο πελατών που ξεπερνά τα 400 καταστήματα τόσο πανελλαδικά όσο και στο εξωτερικό. Το τιμόνι κρατούν πλέον οι δύο γιοί του ιδρυτή Γιώργου Σταμάτη, ο Βασίλης και ο Μάριος. Το «νέο αίμα» έφερε και τις νέες ιδέες. Έτσι από το 2013 άρχισαν να δημιουργούνται ιδιόκτητα σημεία πώλησης και να κλείνουν συνεργασίες με τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα της Ελλάδας. Πρώτα άνοιξε το corner στον 5ο όροφο του Attica Citylink ενώ ακολούθησε το ιδιόκτητο κατάστημα στη Γλυφάδα. Η συνεργασία με τα Attica διευρύνθηκε και ακολούθησε το άνοιγμα σε Κύπρο και Λίβανο.

Αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας είναι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις. Το 2011 αποτέλεσε έτος ορόσημο για τη Matis καθώς η επέκτασή της στο e-commerce, οδήγησε την εταιρεία σε μία ακόμη καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα. Δημιούργησε το πρώτο e-shop (www.matis-fashion.com) που παρείχε τη δυνατότητα στους πελάτες λιανικής και χονδρικής πώλησης, να προμηθεύονται τα προϊόντα απευθείας από την εταιρεία παραγωγής ρούχων. Τέσσερα χρόνια έχουν περάσει από τότε και έρχεται η ώρα για το επόμενο βήμα. Η Matis ανανεώνει το ηλεκτρονικό της κατάστημα στα πρότυπα αντίστοιχων ηλεκτρονικών καταστημάτων μεγάλων οίκων μόδας του εξωτερικού.
"Το ηλεκτρονικό εμπόριο συνδυασμένο με τα παραδοσιακά καταστήματα και τα υπόλοιπα σημεία πώλησης, αποτελούν το μέλλον της αγοράς ένδυσης, καθώς ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της ελληνικής ταυτότητας του προϊόντος σε ολόκληρο τον κόσμο", σημειώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Βασίλης Σταμάτης. Στο πλαίσιο αυτό, η Matis έγινε πρόσφατα επίσημο μέλος και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), που αποτελεί τον επίσημο φορέα των ελληνικών επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται στο χώρο του e- Επιχειρείν. Το σήμα GRECA, στο site της Matis διασφαλίζει όπως σε όλα τα μέλη του Συνδέσμου, την αποδοχή και την τήρηση του Κώδικα Δεοντολογίας έτσι όπως αυτός ορίζεται από τον φορέα.
