Γιατί και πως σαμποτάρουν τη χρήση του φυσικού αερίου στα Ι.Χ.

Γιατί και πως σαμποτάρουν τη χρήση  του φυσικού αερίου στα Ι.Χ.
Σε εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση εξελίσσεται η υλοποίηση επενδυτικών σχεδιασμών που κάποια συμφέροντα αποτρέπουν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η λεγόμενηαεριοκίνησηκαι η ανάπτυξηδικτύωνπρατηρίων καυσίμων, που αποτελεί και υποχρέωση της χώρας στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Μία από τις χρήσεις του, φυσικού αερίου είναι μεταξύ άλλων και για την κίνηση των οχημάτων ή πιο απλάαεριοκίνηση. Με την ανάπτυξη στην Ελλάδα δικτύου ανεφοδιασμού από τη ΔΕΠΑ θα άνοιγε ο δρόμος για να διευρυνθεί ηαεριοκίνησηστην χώρα. Η σημαντική αύξηση της τιμής των συμβατικών καυσίμων τα τελευταία χρόνια είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση του ενδιαφέροντος για εναλλακτικά καύσιμα όπως το φυσικό αέριο. Με την εξοικονόμηση σε χρήμα να υπολογίζεται έως και το 66% χωρίς να συνυπολογισθεί το μεγαλύτερο βεληνεκές που δίνει το αέριο τα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης τηςαεριοκίνησηςείναι προφανή. Όμως τι κάνουν οι αρμόδιοι; Εδώ και δυο χρόνια η ΔΕΠΑ διαφημίζει έμμεσα τηναεριοκίνησηάλλα έχει στήσει μόλις δυο τρία πρατήρια. Την ίδια ώρα πολλοί κατασκευαστές έχουν λανσάρει οχήματα που είναι εργοστασιακά εφοδιασμένα με διπλό σύστημα τροφοδοσίας, βενζίνης και φυσικού αερίου και πωλούνται στην Ελλάδα. Όμως το δίκτυο στη Αττική, που είναι το πιο ανεπτυγμένο, έχει μόλις δυο νέα πρατήρια και τα δύο παλιά, τα μεγάλα για τα λεωφορεία. Δηλαδή είναι πρακτικά ανύπαρκτο... Ποιος εμποδίζει την ανάπτυξή του και γιατί; Η ΔΕΠΑ δεν πρέπει να είναι επισπεύδουσα; Ο βασικός της μέτοχος,το ΤΑΙΠΕΔ,παρακολουθεί το επενδυτικό της πλάνο ή απλώς «παρίσταται»; Το ΥΠΕΚΑ τι κάνει; Είπαμε ενεργειακός κόμβος η Ελλάδα αλλά δεν φτιάχνουμε πρώτα τα βασικά; Θα επανέλθουμε!