Η Ford χρησιμοποιεί το exec της Apple για να δημιουργήσει ψηφιακές υπηρεσίες υψηλού επίπεδου

Η Ford χρησιμοποιεί το exec της Apple για να δημιουργήσει ψηφιακές υπηρεσίες υψηλού επίπεδου

Επιδιώκει να επεκταθεί πέρα από το παραδοσιακό επιχειρηματικό της μοντέλο χονδρικής σε αντιπρόσωπο και να δημιουργήσει επαναλαμβανόμενα έσοδα από υπηρεσίες που συνδέονται με τα οχήματά της

Η Ford Motor όρισε τη Δευτέρα τον πρώην στέλεχος της Apple Peter Stern ως πρόεδρο της νεοσύστατης μονάδας Ford Integrated Services για να βοηθήσει στη δημιουργία νέων ψηφιακών και συνδρομητικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.

Ο Stern, ο οποίος προηγουμένως επέβλεπε τα Apple TV+, iCloud και Apple News+, θα αναφέρεται στον CEO της Ford, Jim Farley. Στο νέο του ρόλο, ο Stern θα επικεντρωθεί στην ενσωμάτωση υλικού, λογισμικού και υπηρεσιών στις μονάδες Ford Blue, Model e και Ford Pro της εταιρείας.

Όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Ford επιδιώκει να επεκταθεί πέρα από το παραδοσιακό επιχειρηματικό της μοντέλο χονδρικής σε αντιπρόσωπο και να δημιουργήσει επαναλαμβανόμενα έσοδα από υπηρεσίες που συνδέονται με τα οχήματά της, όπως η Apple έχει χτίσει στα προϊόντα της.

Ο Farley, σε μια ενημέρωση τη Δευτέρα, είπε ότι μια νέα αρχιτεκτονική ψηφιακού οχήματος, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025 με την άφιξη των ηλεκτρικών οχημάτων επόμενης γενιάς της Ford, θα επιτρέψει την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών τόσο για λιανικούς όσο και για εμπορικούς πελάτες.

"Δεν πρόκειται να το περιορίσουμε στα EV -- θα το βάλουμε στο F-150", είπε ο Farley, για το πιο επιτυχημένο pickup truck της Ford.

Η Ford έχει πλέον περισσότερους από 550.000 συνδρομητές λογισμικού και υπηρεσιών επί πληρωμή, περισσότερο από το 80% από αυτούς μέσω της εμπορικής μονάδας Ford Pro.

Αυτή η επιχείρηση παράγει "εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια" σε έσοδα, είπε ο Farley, "με τεράστια περιθώρια" 50% και άνω.

Ο Stern είπε ότι η Ford σχεδιάζει να δημιουργήσει «δέσμες υπηρεσιών» που θα παρέχουν «ασφαλέστερες, πιο βολικές και πιο παραγωγικές εμπειρίες».

«Η βάση για τη διαφοροποίηση μετατοπίζεται από τα οχήματα μόνο στην ενοποίηση υλικού, λογισμικού και υπηρεσιών», είπε ο Stern.

Όταν ο Stern εντάχθηκε στην Apple το 2016, οι υπηρεσίες της εταιρείας περιλάμβαναν το iCloud και το Apple Music.

«Όταν έφυγα, (η Apple) είχε πάνω από ένα δισεκατομμύριο συνδρομές πελατών», είπε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ