Β. Κικίλιας: Το Σάββατο ανοίγει η πλατφόρμα «Τουρισμός για Όλους»

Β. Κικίλιας: Το Σάββατο ανοίγει η πλατφόρμα «Τουρισμός για Όλους»

Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ με αύξηση της αεροπορικής διακίνησης τον φετινό Ιούνιο σε σχέση με τον Ιούνιο του 2019, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού.

Το Σάββατο ανοίγει, όπως αναμενόταν, η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων για το ψηφιακό πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους», σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια. Το e-voucher των 150 ευρώ θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους δικαιούχους μέχρι και τον Ιούνιο του 2023, για τη διαμονή τους σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο ή κατάλυμα, όποτε το επιθυμούν.

Παράλληλα, ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα που «τρέχει» για τη βόρεια Εύβοια -ύψους έως 150 ευρώ- και τη Σάμο -ύψους έως 300 ευρώ- προκειμένου να στηριχθεί στρατηγικά ο εσωτερικός τουρισμός και η τοπική επιχειρηματικότητα ξεχωριστά στις δύο αυτές περιοχές, που επλήγησαν πέρυσι από τις καταστροφικές πυρκαγιές και τα ακραία φυσικά φαινόμενα.

Σχολιάζοντας τη συνολική εικόνα της χώρας, όσον αφορά τον τουρισμό, ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι τα τελευταία στοιχεία της Eurostat καταδεικνύουν ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση με αύξηση της αεροπορικής διακίνησης τον φετινό Ιούνιο σε σχέση με τον Ιούνιο του 2019. Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, μιλώντας στην τηλεόραση του ΟΡΕΝ, τον προηγούμενο μήνα, οι διεθνείς πτήσεις συνολικά στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν μειωθεί μεσοσταθμικά κατά 16% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019, πλην της Ελλάδας, η οποία παρουσιάζει αύξηση 1%, συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2019. «Και αυτό δεν έγινε τυχαία. Είναι το επιστέγασμα της συλλογικής δουλειάς και της σωστής προετοιμασίας που κάναμε όλο το προηγούμενο διάστημα», τόνισε ο κ. Κικίλιας.

Ο υπουργός Τουρισμού, που πραγματοποιηθεί τριήμερη περιοδεία και στους τέσσερις νομούς της Κρήτης, αναφέρθηκε επίσης στον μεγάλο στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και τους δώδεκα μήνες τον χρόνο, προαναγγέλλοντας μάλιστα ότι η επόμενη καμπάνια για τον βιώσιμο τουρισμό -που αποτελεί, όπως επισήμανε, τη νέα ισχυρή τάση στο τουριστικό προϊόν παγκοσμίως- θα ξεκινήσει από την ορεινή Κρήτη.


«Η Κρήτη έχει όλα τα εχέγγυα να γίνει δωδεκάμηνος τουριστικός προορισμός», δήλωσε ο κ. Κικίλιας, φέρνοντας ως παράδειγμα τις δυναμικές επιδόσεις από τις τουριστικές αφίξεις στην πόλη του Ηρακλείου, οι οποίες τον Ιούνιο ξεπέρασαν -όπως είπε- το μισό εκατομμύριο. «Τον Ιούνιο, οι αφίξεις στο Ηράκλειο άγγιξαν τις 597.800, με τις αφίξεις από τη Γερμανία να καταγράφουν αύξηση 14,16%, από τη Μ. Βρετανία αύξηση 14,17% και από την Αυστρία αύξηση 26% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2019. Βάσει των τελευταίων στοιχείων, φθάνουν κάθε ημέρα, εδώ, 16.000 ταξιδιώτες, αριθμός που αυξάνει στις 27.000 κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Μιλάμε δηλαδή για σχεδόν ένα γήπεδο που έρχεται καθημερινά μόνο στο Ηράκλειο, εάν επιχειρούσαμε να κάνουμε τον παραλληλισμό αυτόν. Και καταλαβαίνουμε όλοι τι σημαίνουν τα μεγέθη αυτά για την οικονομία, τον επιχειρηματικό κόσμο και την πρωτογενή παραγωγή. Έτσι ισοσκελίζουμε και τις απώλειες από τη ρωσική τουριστική αγορά. Και χαίρομαι, πραγματικά, που βλέπω γεμάτα μαγαζιά στην περιοδεία μου στην Κρήτη», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε επίσης στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των εναλλακτικών προορισμών της χώρας μας και στις προσπάθειες που έχουν γίνει, όλο το προηγούμενο διάστημα, προκειμένου να «φωτιστούν» όσο το δυνατόν περισσότεροι μη δημοφιλείς -μέχρι σήμερα- προορισμοί ανά την Ελλάδα. «Κοιτάξτε, το brand Ελλάδα. Το brand Ελλάδα είναι ισχυρό, γιατί δουλέψαμε σκληρά όλο το φθινόπωρο και τον χειμώνα. Και το μέρισμα από το τουριστικό μας προϊόν έρχεται, αυτή τη στιγμή, να επιστραφεί στη μέση ελληνική οικογένεια», τόνισε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ