Νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε ο ασφαλιστικός όμιλος Generali

Νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε ο ασφαλιστικός όμιλος Generali

Το νέο διαφημιστικό βίντεο κυκλοφορεί ήδη σε 50 χώρες, όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος.

Μία νέα διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε η Generali και το νέο διαφημιστικό βίντεο κυκλοφορεί ήδη σε 50 χώρες, όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος.

Στην πρώτη της παγκόσμια καμπάνια, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, η Generali συνεργάζεται με την διαφημιστική εταιρεία Dentsu, για να επικοινωνήσει, ότι «το κόκκινο δεν είναι μόνο το χρώμα της, αλλά η στάση ζωής της!».

Το κόκκινο της Generali συμβολίζει, όπως λέει η εταιρία, τη φροντίδα, με την οποία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών της, κατανοώντας τις ανάγκες τους, το δυναμισμό με τον οποίο αναζητά ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις, την απλότητα που ενσωματώνει στις υπηρεσίες της, ώστε να παραμένουν εύκολα προσβάσιμες και την ενσυναίσθηση με την οποία προσεγγίζει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.

Η Μαρία Λαμπροπούλου, Marketing & Communication Manager της Generali τονίζει: «H νέα καμπάνια συμπυκνώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά του brand μας που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε και καθορίζουν την καθημερινή μας λειτουργία. Το κόκκινο του δυναμισμού, της φροντίδας και του πάθους δεν είναι απλά το χρώμα του λογοτύπου μας, είναι η φιλοσοφία μας, που δίνει την προστιθέμενη αξία σε ό,τι κι αν κάνουμε. Χάρη σε αυτήν τη φιλοσοφία μπορούμε να διεκδικούμε το προνόμιο να είμαστε συνοδοιπόροι των πελατών μας, να δίνουμε λύσεις που τους διευκολύνουν καθημερινά και όχι απλώς μία υπόσχεση για κάλυψη σε μία δύσκολη στιγμή της ζωής τους. Αυτή είναι και η ουσία της στρατηγικής μας, να αποτελούμε Lifetime Partners των συνεργατών και των πελατών μας και η νέα καμπάνια υπογραμμίζει αυτήν μας τη δέσμευση».