«Bite Club» από την Pobuca για τα everest

«Bite Club» από την Pobuca για τα everest

Μέσω του νέου σχήματος οι πελάτες-μέλη του Bite Club, θα μπορούν για κάθε αλληλεπίδραση τους με τα Everest  να δίνουν επιπλέον αξία στις αγορές τους

Η Pobuca (πρώην SiEBEN) η ταχέως αναπτυσσόμενη scale-up εταιρεία παροχής κορυφαίου CRM λογισμικού και τεχνολογικών λύσεων, ανέπτυξε το καινοτόμο και πλήρως ψηφιοποιημένο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης πελατών «Bite Club» των everest.

Μέσω του νέου σχήματος, το οποίο ενσωματώνει τα καινοτόμα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας της Pobuca, οι πελάτες-μέλη του Bite Club, θα μπορούν για κάθε αλληλεπίδραση τους με τα Everest, μέσω μιας απλής και άκρως διασκεδαστικής διαδικασίας, να δίνουν επιπλέον αξία στις αγορές τους απολαμβάνοντας πολλά προνόμια. Συγκεκριμένα, τα μέλη του Bite Club, για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιούν επιβραβεύονται με πόντους (bites). Παράλληλα, η πλατφόρμα που σχεδίασε η Pobuca ενσωματώνει τεχνικές gamification, δίνοντας την δυνατότητα στα μέλη να συμμετέχουν σε online παιχνίδι και να διεκδικήσουν πλούσια δώρα κάθε μήνα. Οι πελάτες των Everest μπορούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα από το site και την mobile εφαρμογή των everest, καθώς και από τα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας μέσω συγκεκριμένου συστήματος εγγραφής που δημιούργησε η Pobuca για αυτό τον σκοπό.

Αναλύοντας την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με το πρόγραμμα, η ομάδα της Pobuca, αξιοποιώντας την εμπειρία των στελεχών της και τις καινοτόμες δυνατότητες της πλατφόρμας της, προσφέρει παράλληλα και συμβουλευτική υποστήριξη προτείνοντας νέες βελτιώσεις στο πρόγραμμα ανταποκρινόμενη στις διαρκώς μεταβαλόμενες ανάγκες των πελατών. Το νέο πρόγραμμα σχεδιάστηκε με τέτοιον τρόπο ώστε να ενσωματώνει πλήρη λειτουργικότητα CRM, προσφέροντας υψηλής ποιότητας σφαιρική απεικόνιση της συνολικής δραστηριότητας που σχετίζεται με τους πελάτες. Άλλες υπηρεσίες που παρέχονται στο πλαίσιο του έργου περιλαμβάνουν πολυκαναλικές προωθητικές ενέργειες, λειτουργία ενός κοινού portal για όλους τους συνεργάτες (franchisees) της αλυσίδας, αξιοποίηση ενός ενιαίου πλαίσιου εξυπηρέτησης πελατών όπως επίσης και προτάσεις για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

«Το εν λόγω project αποτέλεσε μια μεγάλη πρόκληση για την ομάδα μας. Κληθήκαμε να αναπτύξουμε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα πιστότητας πελατών για μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες retail της χώρας. Στόχος μας ήταν ο σχεδιασμός μιας πλατφόρμας με εφαρμογή σε όλο το εύρος της αλληλεπίδρασης με την υπάρχουσα πελατειακή βάση των Everest, καθώς και η προσέγγιση νέων πελατών. Αξιοποιώντας τις πρωτοποριακές δυνατότητες της πλατφόρμας της Pobuca, δημιουργήσαμε το Bite Club, μια προσωποιημένη και ψηφιοποιημένη πλατφόρμα πιστότητας πελάτων, πλήρως προσαρμοσμένης στο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή. Το πρόγραμμα Bite Club που αναπτύξαμε, δεν περιορίζεται στα κλασσικά μοντέλα λειτουργίας των προγραμμάτων πιστότητας πελατών. Μέσω των τεχνικών gamification που ενσωματώνει, παρακινεί τους χρήστες να αξιοποιούν στο έπακρο τις προσφερόμενες υπηρεσίες, αυξάνοντας την αφοσίωση και την πιστότητά τους προς το brand» δήλωσε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca, κ. Ισίδωρος Σιδερίδης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ