Ελληνο-ολλανδικός "πόλεμος" στις βρεφικές κρέμες. Σε δύο εταιρείες το 80%

Ιδιαίτερα συγκεντρωμένη είναι η αγορά βρεφικών κρεμών στην χώρα μας καθώς πέντε εταιρείες ελέγχουν σχεδόν το σύνολο της αγοράς

Ελληνο-ολλανδικός "πόλεμος" στις βρεφικές κρέμες. Σε δύο εταιρείες το 80%

Μπορεί η αγορά της βρεφικής κρέμας να πιέζεται λόγω της υπογεννητικότητας όμως οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτά είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές μεταξύ τους. Ιδιαίτερα δυναμική είναι η ελληνική εταιρεία Γιώτης η οποία τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει φθάσει την κορυφαία εταιρεία σε απόσταση αναπνοής. 

Συγκεκριμένα ανεβάζοντας συνεχώς τα μερίδια της η Γιώτης έχει φθάσει στο 38,8% (σ.σ. σύνολο 2018, σε αξία, IRI) πλησιάζοντας σε επίπεδο "στατιστικού λάθους" την FrieslandCampina (39,5%).

Οι δυο εταιρείες κατέχουν σχεδόν περίπου το 80% με την ολλανδική FCH να χάνει κινείται πλαγιοκαθοδικά τα τελευταία χρόνια καθώς είναι η πρώτη φορά που το ποσοστό της πέφτει κάτω από το 40%.

Τρίτη στην αγορά με μεγάλη διαφορά είναι η Nutricia με ποσοστό 11% και ακολουθούν Cana 4,7%, Nestle 3,9% και Milupa με 1,7%.

Αξίζει να αναφερθεί ότι τα παραπάνω ποσοστά αφορούν την διακίνηση που γίνεται μέσα από το δίκτυο των σούπερ μάρκετ και δεν συμπεριλαμβάνει στοιχεία από αυτό των φαρμακείων που επίσης είναι ένα σημαντικό κανάλι σε αυτή την αγορά.