Folli Follie: Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο καλλυντικών της

Bourjois – Rimmel στον καμβά της εταιρείας

Folli Follie: Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο καλλυντικών της

 

Σε επέκταση του χαρτοφυλακίου της στον κλάδο της επιλεκτικής και της ευρείας διανομής καλλυντικών προϊόντων προχώρησε η εταιρεία Folli Follie. Από την 1η Ιανουαρίου 2018, στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας εντάχθηκαν οι επώνυμες μάρκες ευρείας διανομής καλλυντικών Bourjois και Rimmel.

Η επέκταση των δραστηριοτήτων στον κλάδο της επιλεκτικής και της ευρείας διανομής καλλυντικών προϊόντων ενισχύθηκε ειδικότερα το τελευταίο τρίμηνο του 2017 με την εκπροσώπηση και διανομή επώνυμων brands από το χαρτοφυλάκιο της COTY Inc.: Lancaster, Calvin Klein, Chloe, Tiffany & Co, Davidoff, Roberto Cavalli, Marc Jacobs, Bottega Veneta, Miu Miu, Balenciaga, Joop! και Cerruti.

Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος FF Group είχε συνάψει και στο παρελθόν συνεργασία με την COTY, αποκτώντας ορισμένα από τα brands ομορφιάς που απέκτησε η τελευταία κατά την εξαγορά μέρους του χαρτοφυλακίου της P&G, στο πλαίσιο μιας διεθνούς στρατηγικής.
Ήδη από το 2012 ο Όμιλος FF Group εκπροσωπεί και διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά καταξιωμένους οίκους ομορφιάς, μεταξύ των οποίων Shiseido, Dolce & Gabbana, Gucci, Hugo Boss, Escada, Max Factor και Μolton Brown και συνεπώς τα παραπάνω επώνυμα brands έρχονται να διευρύνουν περαιτέρω το υπάρχον portfolio, αναβαθμίζοντας το μερίδιο του FF Group και άρα τη θέση του στην κατάταξη των ισχυρών παικτών της αγοράς.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα η κατηγοριοποίηση των κλάδων δραστηριότητας του ομίλου ήταν τρισδιάστατη και περιελάμβανε: κοσμήματα/αξεσουάρ, λιανική/χονδρική και πολυκαταστήματα.
Ο τομέας των καλλυντικών εντασσόταν στη δεύτερη κατηγορία, που συνεισφέρει σχεδόν το 14% των συνολικών εσόδων - με τζίρο 143,2 εκατ. ευρώ (+2,2%) από το 1,04 δισ. ευρώ που είναι ο συνολικός κύκλος εργασιών του ομίλου, με βάση τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία στο εννεάμηνο του 2017.