Η coca-cola light φέρνει λεφτά

Η coca-cola light φέρνει λεφτά
«Ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, ενισχυμένος από την αύξηση της κατανάλωσης σε ανθρακούχα αναψυκτικά χαμηλής θερμιδικής αξίας, τη συνεχιζόμενη θετική πορεία των πωλήσεων στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών και την αύξηση των πωλήσεων του Monster»

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα έσοδα της Coca-Cola HBC είχαν βελτιωμένη εικόνα στο πρώτο τρίμηνο της φετινής χρήσης. Η βελτίωση αυτή, σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου αποδίδεται στις αποδόσεις από τις εμπορικές πρωτοβουλίες και τη στρατηγική «one brand» στην κατηγορία των αναψυκτικών που τρέχει από την αρχή της χρονιάς στις 28 αγορές που έχει παρουσία ο ισχυρός εμφιαλωτής. Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται στη συνοπτική παρουσίαση των μεγεθών του ομίλου (σ.σ.: η εταιρεία ακολουθεί τα προβλεπόμενα από το Χρηματιστήριο του Λονδίνου περί οικονομικών δημοσιεύσεων), τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν στο 1,37 δισ. ευρώ, έναντι 1,31 δισ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος πέρυσι, καταγράφοντας άνοδο 4,5%, η οποία σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αντιστοιχεί σε αύξηση 5,2%. «Η διαρκής εστίασή μας σε πρωτοβουλίες διαχείρισης των εσόδων μέσω βελτιωμένου μίγματος συσκευασίας και κατηγορίας σε όλες τις αγορές, σε συνδυασμό με αυξήσεις τιμών, κυρίως στη Νιγηρία και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, συνετέλεσαν στην αξιόλογη βελτίωση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 4,5% στο τρίμηνο» επισημαίνει η εταιρεία. Ανοδική τροχιά, έστω και οριακή της τάξεως του 0,7%, καταγράφεται σε επίπεδο όγκου πωλήσεων στα 442,8 εκατ. κιβώτια. Σημαντικές επιδόσεις ως προς των όγκο καταγράφονται στις αναδυόμενες αγορές όπου παρατηρείται αύξηση 4%, με τη Ρωσία να επιστρέφει σε ανάπτυξη, ενώ πτωτικά κινούνται οι αναπτυγμένες αγορές με απώλεια όγκου 2,2% και οι αναπτυσσόμενες με υποχώρηση 3,6%. «Η βελτιωμένη απόδοση σε πολλές από τις αγορές μας σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι αντισταθμίστηκε μερικώς από τη χρονική συγκυρία του Πάσχα, που μετατοπίστηκε στο δεύτερο τρίμηνο φέτος, καθώς και από την προσήλωσή μας σε προϊόντα αυξημένης αξίας σε ορισμένες από τις αγορές μας όπως η Πολωνία και η Ιταλία». Ειδικά στις ανεπτυγμένες αγορές, η Ελλάδα και η Ιρλανδία αποτέλεσαν «ανάχωμα» για την εταιρεία έναντι των μειωμένων πωλήσεων σε Ελβετία και Ιταλία. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, ενισχυμένος από την αύξηση της κατανάλωσης σε ανθρακούχα αναψυκτικά χαμηλής θερμιδικής αξίας, τη συνεχιζόμενη θετική πορεία των πωλήσεων στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών και την αύξηση των πωλήσεων του Monster

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ