Samsung Ελλάς: Ανακοίνωση για τα κινητά-βόμβες

Samsung Ελλάς: Ανακοίνωση για τα κινητά-βόμβες
Οι κάτοχοι Note 7 δικαιούνται ανταλλαγή με S7 Edge ή επιστροφή χρημάτων

Κι ενώ τα Note 7 της Samsung συνεχίζουν να… ανατινάζονται, η εταιρεία ανακοίνωσε νέα συμβουλή ασφαλείας για όλους τους καταναλωτές του συγκεκριμένου μοντέλου σε Ελλάδα και Κύπρο, με αρχικές και συσκευές αντικατάστασης, ότι θα πρέπει να σταματήσουν να την χρησιμοποιούν, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να την απενεργοποιήσουν.

Όπως ανακοίνωσε ηSamsungElectronics,δουλεύει με τους συνεργάτες της σε όλη την Ευρώπη για να θέσει σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα αντικατάστασης, το οποίο θα επιτρέπει στους καταναλωτές του Galaxy Note7 να ανταλλάξουν τη συσκευή τους Galaxy Note7 με ένα Galaxy S7 edge. Εναλλακτικά, θα μπορούν να λάβουν πλήρη επιστροφή των χρημάτων τους.

Ειδικότερα, σε Ελλάδα και Κύπρο, οι κάτοχοι του Galaxy Note7 μπορούν να επιλέξουν είτε ανταλλαγή του Galaxy Note7 με ένα Galaxy S7 edge, είτε επιστροφή χρημάτων.

Για λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμα ανταλλαγής, οι χρήστες μπορούν να καλούν στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Samsung στα τηλέφωνα:

από σταθερό 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864)
από κινητό 210 6897691
και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό)

Ο David Lowes, Επικεφαλής Marketing στη Samsung Electronics Europe, σημείωσε: "Η απόλυτη προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των πελατών μας – για το λόγο αυτό, ζητάμε από όλους τους καταναλωτές του Note7 να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τη συσκευή τους, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να την απενεργοποιήσουν. Ζητάμε συγνώμη από όλους τους πελάτες μας Galaxy Note7, για το ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις υψηλές απαιτήσεις που είχατε από τη Samsung. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας όλο αυτό το διάστημα και λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκαλέσαμε".

Επίσης, πρόσθεσε: "Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να συνεργαστούμε ενδελεχώς με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές για να λάβουμε όλα τα αναγκαία μέτρα για την επίλυση της κατάστασης. Τώρα, εστιάζουμε όλη την προσοχή μας στην ανταλλαγή όλων των συσκευών Galaxy Note7 γρήγορα και αποτελεσματικά, για να μειώσουμε οποιοδήποτε ρίσκο για τους καταναλωτές. Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Samsung και θα σας βοηθήσουμε".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ