Πόσα «τζιράρει» η Lidl στην Ελλάδα –Τα νέα σχέδια

Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες που δημοσιεύονται στην σημερινή έκδοση της «Ναυτεμπορικής» αναφέρουν ότι το 2014 ήταν μια καλή χρονιά για την γερμανικών συμφερόντων πολυεθνική καθώς ο τζίρος της έκλεισε με αύξηση της τάξεως του 2%. Τι σημαίνει αυτό; Ότι τα περίπου 221 σημεία πώλησης σε ολόκληρη τη χώρα απέδωσαν αθροιστικό τζίρο της τάξεως των 1,27 δισεκατομμυρίων ευρώ. Δηλαδή, μόνο η Lidlσυγκεντρώνει πλέον έσοδα που αντιστοιχούν περίπου στο 0,7% του ΑΕΠ.
Η αλυσίδα έχει ήδη έτοιμα τα επόμενα σχέδια η υλοποίηση των οποίων μπορεί να καθυστέρησε λόγω capitalcontrolsαλά από ότι φαίνεται θα γίνει. Μεταξύ των αλλαγών που θα διαπιστώσουν οι καταναλωτές θα είναι η δημιουργία «ζεστών γωνιών» σε όλα τα καταστήματα ανά την επικράτεια (σ.σ σήμερα «φούρνοι» λειτουργούν στο 75% των καταστημάτων) ενώ αλλαγές στην λειτουργικότητα και την αισθητική των καταστημάτων θα υπάρξουν σχεδόν σε όλα τα καταστήματα.