Βλέπουν μείωση στις πωλήσεις παιχνιδιών τα Χριστούγεννα στην Ευρώπη-Οι καταναλωτές επιλέγουν τρόφιμα

Βλέπουν μείωση στις πωλήσεις παιχνιδιών τα Χριστούγεννα στην Ευρώπη-Οι καταναλωτές επιλέγουν τρόφιμα

Hasbro και Mattel προειδοποίησαν για αδύναμη περίοδο - Οι πωλήσεις παιχνιδιών μειώθηκαν κατά 3% στην Ευρώπη από πέρυσι

 

 

Ο Άγιος Βασίλης δεν θα φέρει πολλά δώρα φέτος, καθώς οι καταναλώτες στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες δίνουν προτεραιότητα στα τρόφιμα και τα βασικά είδη οικιακής χρήσης, σύμφωνα με παγκόσμιους κατασκευαστές παιχνιδιών και ειδικούς του κλάδου που επικαλείται το reuters.

Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο έχουν δυσκολευτεί να αντιμετωπίσουν τον υψηλό πληθωρισμό και την υποτονική οικονομική ανάπτυξη. Η περίοδος των εορτών, η οποία ξεκινά με τη Black Friday στα τέλη Νοεμβρίου και διαρκεί περίπου μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, αναμένεται να είναι ιδιαίτερα δύσκολη για τους λιανοπωλητές που πωλούν προϊόντα διακριτικής ευχέρειας, λένε στελέχη της αγοράς.

Αγαπημένα όπως οι κούκλες Barbie, οι φιγούρες δράσης Transformers και τα αυτοκίνητα Hot Wheels θα εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των παιδιών, δήλωσε ο Loo Wee Teck, διευθυντής βιομηχανίας ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης στο Euromonitor International.

Πολλοί γονείς όμως δεν μπορούν να τα αντέξουν οικονομικά φέτος, σύμφωνα με στελέχη. Η κορυφαία σε πωλήσεις κούκλα Barbie "Barbie Pop Reveal" στο Amazon, κοστίζει προς το παρόν στους γονείς 19,99 λίρες (24,89 $). Το σετ παιχνιδιού Scorpion των Hot Wheels ήταν 35 λίρες το 2020, σύμφωνα με τα ιστολόγια γονέων, αλλά το ίδιο παιχνίδι είναι περίπου 60 λίρες στο Amazon.co.uk φέτος.

«Το πιο σημαντικό πράγμα για τους ανθρώπους αυτές τις γιορτές είναι να έχουν φαγητό στο τραπέζι για τις οικογένειές τους», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Isaac Larian, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κατασκευής κούκλων Bratz, MGA Entertainment.

Οι κατασκευαστές παιχνιδιών Hasbro και Mattel έχουν ήδη προειδοποιήσει για ασθενέστερες πωλήσεις στον κλάδο. Ωστόσο, οι συναλλαγές θα μπορούσαν να αποδειχθούν ακόμη πιο σκληρές από ό,τι αναμενόταν, δήλωσαν στο Reuters στελέχη τεσσάρων παιχνιδιών και ειδικοί.

Ο Larian αναμένει ότι οι πωλήσεις των διακοπών στην εταιρεία του, η οποία επίσης κατασκευάζει παιχνίδια Little Tikes και πουλά προϊόντα σε όλη την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, θα μειωθούν κατά 10-12% παγκοσμίως σε σύγκριση με πέρυσι.

Η ζήτηση ενόψει των Χριστουγέννων θα είναι «μικρότερη» από πέρυσι, δήλωσε ο Nic Aldridge, διευθύνων σύμβουλος της Bandai, του κατασκευαστή των εικονικών κατοικίδιων Tamagotchi.
Η Aldridge αναμένει περισσότερες μειώσεις τιμών καθώς οι έμποροι λιανικής προσπαθούν να αλλάξουν παλαιότερα προϊόντα.
"Η προσφορά ήταν άφθονη από τα προηγούμενα χρόνια, επομένως υπάρχει μεγάλο απόθεμα εκκαθάρισης και πολλές μεγάλες εκπτώσεις", είπε.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις φιγούρων δράσης όπως τα Transformers και Spiderman προβλέπεται να μειωθούν κατά 2% φέτος, σύμφωνα με προβλέψεις του Euromonitor.
Αναμένοντας τη χαμηλότερη ζήτηση και διατηρώντας ήδη πλεονασματικό απόθεμα, πολλοί έμποροι λιανικής παρήγγειλαν φέτος λιγότερο προϊόν από το συνηθισμένο. Αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που έχουν ζήτηση μπορεί να εξαντληθούν γρήγορα. Η Black Friday θα δώσει στους λιανοπωλητές μια έγκαιρη ένδειξη.

«Βλέπουμε κάποιες πρώιμες εκπτώσεις της Μαύρης Παρασκευής να ξεκινούν μόλις τώρα», δήλωσε στο Reuters τη Δευτέρα ο πρόεδρος και επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της κατασκευάστριας Barbie Mattel, Steve Totzke.

Τα επίπεδα αποθεμάτων της Mattel στο τέλος του τρίτου τριμήνου μειώθηκαν κατά διψήφιο ποσοστό σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με εβδομάδες προσφοράς να πέφτουν σε υψηλό μονοψήφιο αριθμό, όπως ανέφερε τον περασμένο μήνα.

Η MGA Entertainment παρήγγειλε και έφτιαξε λιγότερα προϊόντα, είπε ο Larian, επειδή ήθελε να είναι "προσεκτική και συντηρητική", αλλά τώρα αναμένει να ξεμείνει από μερικά νέα παιχνίδια ως αποτέλεσμα.

Οι εισαγωγές παιχνιδιών στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 32% σε ετήσια βάση το τρίμηνο έως τις 31 Αυγούστου 2023 σε δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία εμπορικών δεδομένων Panjiva της S&P Global Market Intelligence. Αυτή είναι συνήθως μια βασική περίοδος παραγγελίας για το απόθεμα διακοπών. Οι θαλάσσιες αποστολές - μετρημένες με τον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων - μειώθηκαν κατά 8% τον Σεπτέμβριο.

«Η αγορά των παιχνιδιών μειώνεται για όλο το χρόνο», δήλωσε ο Florian Sieber, Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής κατασκευάστριας παιχνιδιών Simba. Η ζήτηση από τους καταναλωτές στην Ευρώπη είναι χαμηλότερη από πέρυσι και πέρυσι ήταν ήδη μειωμένη από το προηγούμενο έτος, πρόσθεσε ο Sieber.

Ωστόσο, ορισμένοι αναμένουν καθυστερημένη αύξηση της ζήτησης.
«Περιμένουμε μια καλή περίοδο διακοπών για τη Mattel», είπε ο Totzke. «Αναμένουμε να συνεχίσουμε να κερδίζουμε μερίδιο καθ' όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου».

Η Frédérique Tutt, Global Toys Advisor στην εταιρεία δεδομένων Circana, πρώην NPD, εκτιμά ότι οι πωλήσεις παιχνιδιών μειώθηκαν περίπου 7% σε ετήσια βάση στις χώρες που παρακολουθεί τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, αλλά ότι αναμένει ότι οι αγοραστές θα έρθουν τρεις εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα. Οι κατηγορίες με τις καλύτερες επιδόσεις μέχρι σήμερα είναι παιχνίδια και παζλ, σετ κτιρίων και οχήματα, επεσήμανε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ