Διάκριση της Play στα European Trusted Brands

Διάκριση της Play στα European Trusted Brands
Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας PLAY, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, αναδείχθηκε μεταξύ των πιο αξιόπιστων ευρωπαϊκών εμπορικών

σημάτων στη φετινή έρευνα καταναλωτών "European Trusted Brands".

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ξεχώρισαν την PLAY για την ποιότητα των υπηρεσιών, τη σχέση τιμής και αξίας που προσφέρει στους καταναλωτές και την κατανόηση των αναγκών των χρηστών κινητής τηλεφωνίας.

Η έρευνα European Trusted Brands διεξάγεται τα τελευταία 14 χρόνια από το αμερικάνικο περιοδικό Reader’s Digest και έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπορικών σημάτων, από 20 διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες, που έχουν τη μεγαλύτερη αξία για τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Στη φετινή έρευνα πήραν μέρος 10 χώρες μεταξύ των οποίων η Αυστρία, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Ρωσία, η Σλοβενία και η Ελβετία καθώς και 17.676 καταναλωτές οι οποίοι ανέδειξαν τα πιο αξιόπιστα brands.
Η Ανθή Τροκούδη, διευθύντρια επικοινωνίας του ομίλου Olympia σχολίασε σχετικά: “H διάκριση μας μεταξύ των European Trusted Brands θέτει τον πήχη ακόμα υψηλότερα για την περαιτέρω ανάπτυξη της PLAY με γνώμονα τη διαρκή κάλυψη των αναγκών συνδρομητών μας μέσα από την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών”.Σημειώνεται ότι το 2013 η PLAY κατέκτησε τη δική της θέση στη λίστα με τα πιο δυνατά Πολωνικά brands σύμφωνα με τη Rzeczpospolita Daily.
Στα 6 έτη δραστηριοποίησης της στην Πολωνική αγορά η PLAY έχει κατακτήσει μερίδιο αγοράς που αντιστοιχεί στο 20%, ενώ αποτελεί την πρώτη εταιρεία σε ανάπτυξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.