Η στρατηγική των κερδοφόρων eshop

Η στρατηγική των κερδοφόρων eshop

Οι περισσότερες επιχειρήσεις εστιάζουν στην προώθηση eshop με Social Media και Google Ads επενδύοντας σημαντικά χρηματικά ποσά σε αυτούς τους τρόπους προώθησης.

Η βελτιστοποίηση των shops για τις μηχανές αναζήτησης είναι μία αποτελεσματική στρατηγική που έχει δώσει σημαντικά αποτελέσματα πωλήσεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα παγκοσμίως. Παρόλα αυτά μόνο το 33% των μικρών έως μεσαίων επιχειρήσεων παγκοσμίως έχουν βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες.

Αντίθετα, πολλές επιχειρήσεις που διαθέτουν eshop βασίζονται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) ή σε πληρωμένες διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης που μπορεί να είναι εξαιρετικές για τις εταιρείες, αλλά συνήθως απαιτούν συνεχή προσπάθεια και ροή εισοδήματος. Οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο κοστίζουν στις εταιρείες δισεκατομμύρια κάθε χρόνο — ένα ποσό που συνεχώς αυξάνεται, καθώς αυξάνεται και ο ανταγωνισμός.

Η κατασκευή eshop με SEO ή η βελτιστοποίηση eshop με SEO είναι το σημαντικότερο βήμα που μπορείτε να κάνετε για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αν θέλετε να έχετε επαυξημένες πωλήσεις.

Προώθηση eshop με SEO

Οι περισσότερες επιχειρήσεις εστιάζουν στην προώθηση eshop με Social Media και Google Ads επενδύοντας σημαντικά χρηματικά ποσά σε αυτούς τους τρόπους προώθησης.

Όμως, η δύναμη του SEO στην προώθηση eshop έχει καθοριστικά αποτελέσματα σε επίπεδο επισκέψεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά και σε επίπεδο μείωσης του κόστους διαφήμισης.

Αν ένα eshop βρίσκεται σε μία καλή κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα της Google έχει περισσότερες πιθανότητες να αυξήσει τις πωλήσεις του, σχεδόν ανέξοδα.

Κατασκευή ή βελτιστοποίηση eshop με SEO

Γιατί είναι σημαντική η εφαρμογή SEO από την κατασκευή eshop; Γιατί ο τρόπος που θα δημοσιευτεί το περιεχόμενο σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα θα καθορίσει και την κατάταξή σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Στη Bluemind Digital Marketing Services με τους πελάτες που συνεργαζόμαστε στην κατασκευή eshop φροντίζουμε να τηρούμε το τεχνικό μέρος του SEO σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που δημιουργούμε.

Επιπλέον, προσφέρουμε στους πελάτες μας βελτιστοποίηση των προϊόντων με βάση το SEO από τη στιγμή που θα συντάξουν το αρχείο των προϊόντων τα οποία θα δημοσιεύσουμε στο eshop ακόμα κι αν -αντί για αρχείο excel/xml- έχουμε πραγματοποιήσει διασύνδεση του eshop με σύστημα παρακολούθησης αποθήκης (ERP).

Τι θα πρέπει να γίνει στο eshop για την προώθηση με SEO;

Το SEO είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία απαιτεί ειδικές γνώσεις που μόνο ένας SEO Expert μπορεί να κατέχει. Οι ενέργειες που απαιτούνται μπορούν να χωριστούν σε δύο βασικές κατηγορίες:

On-site SEO: Βελτιστοποιήσεις που πραγματοποιούνται στο e-shop ώστε η Google να το «διαβάζει» καλύτερα & να μπορέσει να το κατατάξει υψηλότερα στα αποτελέσματα της. Οι ενέργειες αυτές αφορούν τόσο κάποια τεχνικά σημεία του e-shop όσο και το περιεχόμενό του.

Off-site SEO: Ενέργειες οι οποίες πραγματοποιούνται εκτός του e-shop κι έχουν ως στόχο την αύξηση της δυναμικής & της εξωστρέφειάς του, όπως για παράδειγμα η απόκτηση ποιοτικών συνδέσμων από σχετικές ιστοσελίδες ή άλλα e-shop.

Ποια τα οφέλη της στρατηγικής SEO;

  • Μεγαλύτερο traffic στο eshop
  • Φθηνότερη διαφήμιση στη Google
  • Γρηγορότερη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας
  • Ισχυροποίηση της επιχείρησή σας απέναντι στον ανταγωνισμό

Σε αντίθεση με άλλα διαφημιστικά κανάλια στα οποία αν σταματήσεις τη διαφήμιση παύεις να εμφανίζεσαι, το SEO είναι ξεκάθαρα πιο σταθερό. Από τη στιγμή που ένα eshop αποκτήσει κατάταξη στην 1η σελίδα Google ο χρόνος που απαιτείται για βρεθεί εκτός αυτής της κατάταξης είναι αρκετά μεγάλος.

Ακόμα όμως, κι αν βρεθείτε εκτός της 1ης σελίδας της Google o έμπειρος SEO Expert της Bluemind μπορεί να επαναφέρει το eshop σας.

ΒLUEMIND.GR

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ