Η αλυσίδα supermarket που θέλει τζίρο δύο δισ. ευρώ το 2015

Η αλυσίδα supermarket που θέλει τζίρο δύο δισ. ευρώ το 2015
Mέσω της αυτόνομη ανάπτυξης αλλά και της εξαγοράς μικρών αλυσίδων σε περιοχές που παρουσιάζουν κυρίως σημαντική τουριστική κίνηση, σχεδιάζει να επεκταθεί το 2015 η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ο τζίρος του Ομίλου για το 2014 ανήλθε στα 1,8 δις ευρώ σημείωνοντας αύξηση 3,3% σε σχέση με το 2013, ενώ για φέτος οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πωλήσεις 2 δις ευρώ, οι οποίες θα προέλθουν το 58% από την Αθήνα και το υπόλοιπο 42% από την υπόλοιπη χώρα.
Η διοίκηση του Ομίλου επικεντρώνει την ανάπτυξη της στην Κρήτη, στη Βόρεια και στην Κεντρική Ελλάδα, ενώ το φετινό της πλάνο προβλέπει την ανάπτυξη περίπου 30 καταστημάτων, συνολικού προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ.
Ιδιαίτερη έμφαση στην παρούσα φάση δίνει η αλυσίδα και στον τομέα των των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της.
Στο "κομμάτι" αυτό η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι η τάση ανόδου του μεριδίου τους, που καταγράφεται καθ’ όλη τη διάρκεια της ύφεσης μπορεί να έχει καμφθεί αισθητά, υπάρχουν όμως περιθώρια ανόδου. Μάλιστα, εκτιμάται ότι διαπιστώνονται τάσεις σταθεροποίησης της κατηγορίας, λόγω της επιθετικής πολιτικής τιμών και των γενναίων προωθητικών ενεργειών στις οποίες έχουν προχωρήσει οι παραγωγοί των επωνύμων προϊόντων, καταφέρνοντας να ανακόψουν την ανοδική πορεία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Σήμερα, από την κίνηση των μαρκών ιδιωτικής επωνυμίας η ΑΒ Βασιλόπουλος εξασφαλίζει το 22% των πωλήσεών της, ενώ εκτιμάται ότι έχει τα περιθώρια να αυξήσει το εν λόγω ποσοστό.