Πού επενδύουν τα ανδρικά brand

Πού επενδύουν τα ανδρικά brand

Ξεχάστε τάσεις, βασιστείτε στο κλασικό που διαρκεί για πάντα και ταιριάζει με όλα. Φυσικά, το "απλό" σε αυτό το πλαίσιο δεν σημαίνει βαρετό, αλλά διαχρονικό και απόλυτα υψηλής ποιότητας.

Η νέα ετικέτα ανδρικών ρούχων Phyne μπορεί να βοηθήσει - με μόδα που πάντα φαίνεται η ίδια. Η ποικιλία επιτυγχάνεται με καλλιτεχνικές συνεργασίες, για παράδειγμα με τον φωτογράφο Joachim Baldauf.
Δεν υπάρχει έλλειψη των «τέλειων basics» στη μόδα. Uniqlo, COS, Filippa K, APC και επίσης η νέα ετικέτα του ομίλου H&M, Arket - τόσες πολλές μάρκες γεμίζουν τα καταστήματά τους κάθε σεζόν με λευκά T-shirts, γκρι πουλόβερ από κασμίρ, και indigo blue jeans και υπόσχονται τη λύση σε όλα τα στυλιστικά προβλήματα.
Ξεχάστε τάσεις, βασιστείτε στο κλασικό που διαρκεί για πάντα και ταιριάζει με όλα. Φυσικά, το "απλό" σε αυτό το πλαίσιο δεν σημαίνει βαρετό, αλλά διαχρονικό και απόλυτα υψηλής ποιότητας.
Με την ιδέα αυτή μπορεί κάποιος να πείσει τους μοντέρνους άντρες. Μια νέα ετικέτα ανδρικών ενδυμάτων από τη Γερμανία τώρα θέλει επίσης να τους βοηθήσει να γεμίσουν την ντουλάπα με τα ίδια στοιχεία - όπως ο επιμελητής του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης (MoMA), Klaus Biesenbach, ο οποίος ταξινομεί τα μπλουζάκια του με βάση τις μπλε αποχρώσεις.

Η Phyne ειδικεύεται στα t-shirts, τα πουκάμισα με μακριά μανίκια, τα πουλόβερ, τα bomber jackets και τα καπέλα, κάποιες φορές με, κάποιες φορές χωρίς logo, μερικές φορές σε navy blue, κάποιες φορές σε γκρι. Φαίνεται πάντα η ίδια εμφάνιση, αλλά κατά κάποιο τρόπο είναι πάντα ωραία.