Η μάχη των EV: Η Toyota στοιχηματίζει στη νέα τεχνολογία και την παλιά σχολή

Η μάχη των EV: Η Toyota στοιχηματίζει στη νέα τεχνολογία και την παλιά σχολή

Στόχος να κλείσει το χάσμα πωλήσεων EV με την Tesla, άλλους ανταγωνιστές - Η Toyota είχε μόλις 0,3% μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων που πουλήθηκαν το 2022 σύμφωνα με την Goldman Sachs - Η αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί τις διάσημες μεθόδους λιτής κατασκευής της

 

Στα εργοστάσια στη βιομηχανική καρδιά της Ιαπωνίας, η Toyota έχει στραφεί σε αυτοκινούμενες γραμμές συναρμολόγησης, καθώς στοχεύει να αναπληρώσει έχασε έδαφος σε ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.

Η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο πιστεύει ότι μπορεί να κλείσει το χάσμα με την Tesla, συνδυάζοντας τη νέα τεχνολογία με τις διάσημες μεθόδους λιτή παραγωγής που έχει χρησιμοποιήσει εδώ και δεκαετίες για να εξουδετερώσει την αναποτελεσματικότητα, συμπεριλαμβανομένου του υπερβολικού κόστους, από την κατασκευή.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε μια γεύση από τις τελευταίες της εξελίξεις σε μια περιοδεία στο εργοστάσιο στην κεντρική Ιαπωνία την περασμένη εβδομάδα, μερικές για πρώτη φορά. Έδειξε επίσης παραδείγματα λιτής εφευρετικότητας, όπως μια τεχνική κατασκευής προφυλακτήρων υψηλής στιλπνότητας χωρίς βαφή. Το καλούπι γυαλίζεται με το χέρι σε φινίρισμα καθρέφτη, δίνοντας στον προφυλακτήρα τη λάμψη του.

Ο εξοπλισμός τριών δεκαετιών που χρησιμοποιείται για την επεξεργασία εξαρτημάτων μπορεί τώρα να λειτουργεί τη νύχτα και τα Σαββατοκύριακα αφού αυτοματοποιηθεί μέσω ρομποτικής και τρισδιάστατης μοντελοποίησης, βελτιώσεις που είπε η Toyota τριπλασίασαν την παραγωγικότητα του εξοπλισμού.

«Η δύναμη της κατασκευής της Toyota έγκειται στην ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε στους μεταβαλλόμενους καιρούς», είπε ο Chief Product Officer Kazuaki Shingo στους δημοσιογράφους κατά την περιοδεία.

Επεσήμανε την τεχνογνωσία της μηχανικής και της τεχνολογίας που στηρίζεται στο "TPS", συντομογραφία για το Σύστημα Παραγωγής της Toyota.

Η Toyota έφερε επανάσταση στη σύγχρονη κατασκευή με το σύστημα λιτής παραγωγής, την έγκαιρη παράδοση και την οργάνωση ροής εργασιών "kanban". Οι μέθοδοι του έχουν υιοθετηθεί από τότε παντού, από τα νοσοκομεία έως τις εταιρείες λογισμικού και έχουν μελετηθεί ευρέως σε σχολές επιχειρήσεων και αίθουσες συσκέψεων σε όλο τον κόσμο.


Η εστίαση στη συνεχή βελτίωση και το συμπίεση του κόστους βοήθησε στην άνοδο της Toyota σε παγκόσμιο γίγαντα. Όμως, στα ηλεκτρικά ηλεκτρικά με μπαταρία, έχει επισκιαστεί από την Tesla, η οποία χρησιμοποίησε τη δική της απόδοση για να δημιουργήσει κορυφαία κερδοφορία στην αγορά.

Υπό τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Koji Sato, η Toyota ανακοίνωσε τον Ιούνιο ένα φιλόδοξο σχέδιο για την ενίσχυση των ηλεκτρικών ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, μια μεγάλη αλλαγή μετά από χρόνια κριτικής ότι ο κατασκευαστής του κορυφαίου υβριδικού Prius άργησε να υιοθετήσει την πλήρως ηλεκτρική τεχνολογία.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αντιπροσώπευε μόνο περίπου το 0,3% της παγκόσμιας αγοράς EV το 2022, δήλωσε η Goldman Sachs τον Ιούνιο, χαρακτηρίζοντας μια ισχυρότερη προσφορά το «κομμάτι που λείπει» στη γκάμα της.

Δεν είναι η μόνη εταιρεία αυτοκινήτων που αντιμετωπίζει τις προκλήσεις από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά. Οι τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ επικαλέστηκαν ανταγωνιστικές πιέσεις από την Tesla καθώς αντιμετωπίζουν τις μισθολογικές απαιτήσεις από το συνδικάτο United Auto Workers που την περασμένη εβδομάδα οδήγησε σε μια άνευ προηγουμένου ταυτόχρονη απεργία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ