Cyber Monday: Θα ξοδέψουν 12 δισ. δολ. σε διαδικτυακές αγορές - Προβλέψεις για αύξηση πάνω από 5,4%

Cyber Monday: Θα ξοδέψουν 12 δισ. δολ. σε διαδικτυακές αγορές - Προβλέψεις για αύξηση πάνω από 5,4%

Οι αγοραστές ξόδεψαν 10,3 δισεκατομμύρια δολάρια το Σαββατοκύριακο πριν από την Cyber Monday, αύξηση 7,7% από πέρυσι

 

Μετά από ένα πολυάσχολο εορταστικό Σαββατοκύριακο για ψώνια, όσοι αναζητούν έκπτωση αναμένεται να ξοδέψουν από 12 έως 12,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε προϊόντα ομορφιάς, ηλεκτρονικά είδη, παιχνίδια και ρούχα την Cyber Monday, σύμφωνα με την Adobe Analytics.

Η μεγάλη διαδικτυακή επισκεψιμότητα και οι συναλλαγές θα μπορούσαν να αυξήσουν τις πωλήσεις από τους αγοραστές στις ΗΠΑ κατά 5,4% ή περισσότερο, σύμφωνα με την Adobe. Οι αγοραστές ξόδεψαν 10,3 δισεκατομμύρια δολάρια το Σαββατοκύριακο πριν από την Cyber Monday, αύξηση 7,7% από πέρυσι, καθώς οι λιανοπωλητές πρόσφεραν περισσότερες εκπτώσεις σε σύγκριση με πέρυσι.

Οι λιανοπωλητές επρόκειτο να μειώσουν τις μέσες τιμές κατά 30% στα ηλεκτρονικά είδη και κατά 19% στα έπιπλα. «Βλέπουμε πολύ ισχυρές εκπτώσεις», δήλωσε ο Vivek Pandya, επικεφαλής αναλυτής στο Adobe Digital Insights, το οποίο παρακολουθεί δεδομένα μέσω της υπηρεσίας Experience Cloud της Adobe για πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι καταναλωτές επιλέγουν επίσης όλο και περισσότερο τη λειτουργία «Αγοράστε τώρα πληρώστε αργότερα» (BNPL). Η χρήση του BNPL πρόκειται να φτάσει σε υψηλό ρεκόρ την Cyber Monday, με τη συνεισφορά της στις διαδικτυακές δαπάνες να αυξάνεται σχεδόν κατά 19% στα 782 εκατομμύρια δολάρια, προέβλεψε η Adobe.


Περισσότερα εμπορεύματα είχαν εκπτώσεις το Σαββατοκύριακο πριν από την Cyber Monday, σύμφωνα με μια αναφορά από το LSEG.

Η Amazon ένας αναμενόμενος κερδισμένος αυτές τις γιορτές, ξεκίνησε την εμπορία των Προσφορών Cyber Monday από το Σάββατο, συμπεριλαμβανομένων έως και 46% έκπτωσης σε ορισμένες συσκευές κουζίνας Instant Pot, 37% σε ορισμένα μπλέντερ Vitamix και 35% σε συσκευές Amazon, συμπεριλαμβανομένων μια τηλεόραση Amazon Fire 55 ιντσών.

Η Walmart, πρόθυμη να κατακτήσει μερίδιο αγοράς, μείωσε τις τιμές το βράδυ της Κυριακής, εντάσσοντας την τάση των πρώιμων εκπτώσεων των λιανοπωλητών σε μεγάλες ημέρες αγορών.

Οι έμποροι λιανικής βασίστηκαν σε ειδοποιήσεις push, μηνύματα κειμένου και διαφημίσεις ροής βίντεο περισσότερο φέτος για να προσεγγίσουν τους αγοραστές, αυξάνοντας τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ κατά 56% σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία της Salesforce.

Περισσότερες από τις μισές διαδικτυακές αγορές τη Δευτέρα είναι πιθανό να πραγματοποιηθούν σε κινητές συσκευές, σύμφωνα με την Adobe, η οποία λέει ότι έχει ένα παράθυρο στα δεδομένα συναλλαγών στο 85% των 100 κορυφαίων καταστημάτων λιανικής στο Διαδίκτυο. Αυτή την εορταστική περίοδο, οι συναλλαγές με κινητά τηλέφωνα μπορεί για πρώτη φορά να ξεπεράσουν τις αγορές που γίνονται από επιτραπέζιους υπολογιστές, ανέφερε.


Οι αγοραστές της τελευταίας στιγμής τη Δευτέρα θα μπορούσαν να ξοδέψουν 4 δισεκατομμύρια δολάρια μεταξύ των 6 μ.μ. και 11 μ.μ., είπε ο Pandya, "επειδή οι καταναλωτές θα ανησυχούν για την εξασθένηση των εκπτώσεων μετά από αυτό."

Ο Pandya είπε ότι θα παρακολουθούσε εάν οι αγοραστές της εορταστικής περιόδου τη Δευτέρα θα συνεχίσουν να "μειώνονται προς φθηνότερα αγαθά" σε κατηγορίες, ένα μοτίβο που παρατήρησε νωρίτερα φέτος.

Οι TJ Maxx, Ross, Walmart και Costco αναμένεται επίσης να είναι "νικητές των διακοπών" καθώς οι αγοραστές αναζητούν εκπτώσεις, δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής καταναλωτικής έρευνας, ανάλυσης και τεχνητής νοημοσύνης της LSEG.

Πολλοί «έμποροι λιανικής έχουν κάνει πραγματικά πίσω τα επίπεδα αποθέματός τους, για να διατηρήσουν το κεφάλαιο και να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους», δήλωσε ο Rob Garf, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής λιανικής στο Salesforce, το οποίο παρακολουθεί τα δεδομένα που ρέουν μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικού εμπορίου Commerce Cloud.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ