Δεύτερη σε ποσοστό αύξησης ξενοδοχειακών τιμών έρχεται η Ελλάδα, μετά την Ελβετία (Έρευνα)
Αυτά είναι τα αποτελέσματα του Καταλόγου Ξενοδοχειακών τιμών της trivago για το μήνα Μάρτιο 2015:
Σύγκριση μέσων ξενοδοχειακών τιμών ανά κράτος
Η κατάταξη μεταβολών των ξενοδοχειακών τιμών, τόσο σε μηνιαία όσο και σε ετήσια βάση, διαμορφώνεται με την Ελβετία να καταλαμβάνει την πρώτη θέση, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό ετήσιας αύξησης και την Ελλάδα, μαζί με την Ισπανία, να ακολουθουν δεύτερες.
Ειδικότερα, η Ελβετία παρουσίασε ετήσια μεταβολή της τάξεως του 15 τοις εκατό, με την Ελλάδα και την Ισπανία να ακολουθούν με αύξηση τιμών ίση με 14 τοις εκατό. Στον αντίποδα, πρώτη στις μειώσεις έρχεται η Ρωσία, όπου συνεχίζονται οι μειώσεις στις ξενοδοχειακές τιμές, αυτή τη φορά με ετήσια μεταβόλη της τάξεως του 34 τοις εκατό.
Αξιοσημείωτες αυξητικές τάσεις φαίνεται να έχουν και οι τιμές στην Αυστρία, το Βέλγιο και την Πορτογαλλία, οι οποίες συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα αυξήθηκαν κατά εννέα τοις εκατό. Μόλις κατά ένα τοις εκατό περισσότερο διαμορφώθηκαν οι τιμές στην Τσεχία, οι οποίες ανέβηκαν κατά 10 τοις εκατό, σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, μειωμένες ωστόσο σε σχέση με το 2014 κατά τρία τοις εκατό.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται οι κυριότερες από τις μεταβολές ξενοδοχειακών τιμών στους διεθνείς προορισμούς:
| Προορισμός | Μάρτιος 2014 | Φεβρουάριος 2015 | Μάρτιος 2015 | Ετήσια μεταβολή | Μηνιαία μεταβολή |
| Αυστρία | 122 | 119 | 130 | 7% | 9% |
| Βέλγιο | 112 | 107 | 117 | 4% | 9% |
| Κροατία | 79 | 84 | 85 | 8% | 1% |
| Κύπρος | 75 | 73 | 76 | 1% | 4% |
| Τσεχία | 79 | 70 | 77 | -3% | 10% |
| Φινλανδία | 123 | 122 | 125 | 2% | 2% |
| Γαλλία | 126 | 117 | 124 | -2% | 6% |
| Γερμανία | 103 | 104 | 107 | 4% | 3% |
| Ελλάδα | 73 | 79 | 83 | 14% | 5% |
| Ιταλία | 113 | 107 | 116 | 3% | 8% |
| Ολλανδία | 113 | 107 | 114 | 1% | 7% |
| Νορβηγία | 149 | 143 | 151 | 1% | 6% |
| Πορτογαλλία | 77 | 75 | 82 | 6% | 9% |
| Ρωσία | 103 | 69 | 68 | -34% | -1% |
| Ισπανία | 90 | 90 | 103 | 14% | 14% |
| Σουηδία | 141 | 133 | 135 | -4% | 2% |
| Ελβετία | 201 | 216 | 232 | 15% | 7% |
| Τουρκία | 102 | 90 | 105 | 3% | 17% |
| Ηνωμένο Βασίλειο | 130 | 136 | 145 | 12% | 7% |
Σύγκριση μέσων ξενοδοχειακών τιμών στην Ελλάδα
Αντίστοιχα, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον αποκλειστικά σε ελληνικούς προορισμούς, παρατηρείται ότι πληθώρα αυτών είχε μειωτικές τάσεις στις τιμές τους, με κυριότερη την Καστοριά, η οποία για το μήνα Μάρτιο άγγιξε ποσοστό μείωσης έως και 20 τοις εκατό. Αρκετά μεγάλες μειώσεις υπήρξαν τόσο στην Καβάλα, όσο και στην Πάτρα, με ποσοστά 13 και 10 τοις εκατό αντίστοιχα. Από τους ελληνικούς προορισμούς δεν έλειπαν και οι αυξήσεις στις τιμές, με κυριότερη αυτή στη Μονεμβασιά, όπου η ετήσια μεταβολή άγγιξε το 15 τοις εκατό και αντίστοιχα το 21 τοις εκατό, σε μηνιαία βάση.
Σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, σημαντική φαίνεται και η μείωση τιμών στην Ξάνθη, όπου ελλατώθηκαν κατά 19 τοις εκατό, όπως και στη Λάρισα.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται οι κυριότερες από τις μεταβολές ξενοδοχειακών τιμών στους ελληνικούς προορισμούς:
| Προορισμός | Μάρτιος 2014(euro) | Φεβρουάριος 2015(euro) | Μάρτιος 2015(euro) | Ετήσια μεταβολή | Μηνιαία μεταβολή |
| Αθήνα | 72 | 75 | 82 | 14 | 9 |
| Θεσσαλονίκη | 74 | 77 | 77 | 4% | 0% |
| Πάτρα | 68 | 64 | 61 | -10% | -5% |
| Αράχωβα | 102 | 119 | 113 | 11% | -5% |
| Ναύπλιο | 74 | 81 | 79 | 7% | -2% |
| Καρπενήσι | 67 | 62 | 67 | 0% | 8% |
| Ιωάννινα | 75 | 67 | 69 | -8% | 3% |
| Βόλος | 92 | 80 | 88 | -4% | 10% |
| Καστοριά | 75 | 61 | 60 | -20% | -2% |
| Καβάλα | 100 | 86 | 87 | -13% | 1% |
| Ξανθη | 65 | 74 | 60 | -8% | -19% |
| Πορταριά | 77 | 68 | 75 | -3% | 10% |
| Καλαμπάκα | 60 | 65 | 59 | -2% | -9% |
| Αλεξανδρούπολη | 72 | 74 | 72 | 0% | -3% |
| Μονεμβασιά | 55 | 52 | 63 | 15% | 21% |
| Λάρισα | 69 | 80 | 65 | -6% | -19% |
Οι μέσες τιμές προκύπτουν από τη βάση δεδομένων της trivago έπειτα από τη σύγκριση τιμών από περισσότερα από 200 διαφορετικά online booking sites.
Τη λίστα με τον μέσο όρο τιμών διανυκτέρευσης για τις 50 ευρωπαϊκές πόλεις που περιλαμβάνονται στο tHPI Φεβρουαρίου μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ.