O mr Siemens πουλάει το σκάφος του. Πόσο;;;;

Ο Mr Siemens Hellas, έφυγε μέσα σε μια νύκτα για το Μόναχο αφού πρώτα εξασφάλισε την περιουσία του γράφοντας τα ακίνητα στα δυο του παιδιά. Φεύγοντας, όμως, άφησε μια εκκρεμότητα την οποία δεν κατάφερε να διευθετήσει μέχρι σήμερα.
Το σκάφος του με το όνομα «Sharks» και με το οποίο όργωσε το Αιγαίο και το Ιόνιο φιλοξενώντας στο κατάστρωμά του φίλους και συγγενείς, βρισκόταν εγκαταλελειμμένο σε μαρίνα στο Λαύριο, απ' όπου το έπαιρνε για να ταξιδέψει σε Σπέτσες, Πόρο, Ύδρα, αλλά και στις Κυκλάδες.
Σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες των Π, το σκάφος έχει βγει στο σφυρί και αναζητά το νέο του ιδιοκτήτη.
Γιατί, η υπόθεση με τα μαύρα ταμεία και η φυγή του Χριστοφοράκου στη Γερμανία δεν άφησαν το χρονικό περιθώριο στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της γερμανικής εταιρείας να ασχοληθεί με το μέλλον του σκάφους του. Μπορεί όλη την ακίνητη περιουσία του να την έγραψε στα παιδιά του, πριν εγκαταλείψει την Ελλάδα, ωστόσο το "Sharks" το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες ανήκει σε offshore εταιρεία, παρέμεινε στο Λαύριο χωρίς κανένας να ενδιαφερθεί γι' αυτό.
Το 2010 ένας συνεργάτης του κ. Χριστοφοράκου, ενεργώντας κάτω από άκρα μυστικότητα για τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Siemens, έβαλε skipper να μεταφέρει το σκάφος από το Λαύριο σε γκαράζ πλωτών στο Πόρτο Ράφτη με σκοπό να του γίνει το απαραίτητο service και στη συνέχεια να ριχτεί και πάλι στη θάλασσα.
Ο συνεργάτης του κ. Χριστοφοράκου είχε τηλεφωνήσει σε μαντρά σκαφών στο Πόρτο Ράφτη και του είπε πως θα ήθελε να φέρει ένα σκάφος, για συντήρηση και φύλαξη, χωρίς όμως να του αποκαλύψει το όνομα του ιδιοκτήτη.
Για τη μεταφορά του από το Λαύριο μέχρι το Πόρτο Ράφτη χρειάστηκε να ρυμουλκηθεί από τον ιδιοκτήτη του συνεργείου καθώς τα καύσιμα δεν έφτασαν από το Λαύριο μέχρι το Πόρτο Ράφτη και το σκάφος είχε μείνει ακυβέρνητο μεσοπέλαγα.
Μετά τη ρυμούλκηση το 16 μέτρων "Sharks" βρέθηκε στο συνεργείο για συντήρηση.
ΧΑΜΗΛΑ.
Πληροφορίες αναφέρουν πως ο κ. Χριστοφοράκος δεν έχει σκοπό να ξαναταξιδέψει με το συγκεκριμένο σκάφος, ενώ ενδιαφέρον δεν έχουν δείξει ούτε κάποιο από τα παιδιά του. Έτσι το «Sharks» αναζητά νέο ιδιοκτήτη. Η τιμή πώλησής του αναμένεται να φθάσει τα 200.000 ευρώ, αν και το κόστος του όταν αυτό βγήκε στην αγορά άγγιζε τα 450.000 ευρώ.
Ναυπηγήθηκε από τον Ιταλικό κολοσσό με την επωνυμία Azimut είναι 16 μέτρων και σχεδιάστηκε εξωτερικά από τον Stefano Righini, ενώ το εσωτερικό του ανέλαβε να σχεδιάσει ο Carlo Galeazzi. Το ευρύχωρο και άνετο flybridge αποτελείται από το πιλοτήριο και ένα στρώμα ηλιοθεραπείας για πολύωρη χαλάρωση κάτω από τον ήλιο. Ακολουθεί το καθιστικό που περιλαμβάνει έναν ευρύχωρο καναπέ σε σχήμα L και ένα τραπέζι. Στο κυρίως κατάστρωμα υπάρχει ένας καναπές και το wet bar. Από αυτό το χώρο και από τη συρόμενη πόρτα με το φιμέ κρύσταλλο γίνεται και η είσοδος στο εσωτερικό που διαθέτει ένα περιβάλλον ευρύχωρο, με μεγάλη φωτεινότητα και υψηλό επίπεδο αισθητικής.
Πλούσιος εξοπλισμός
Το σαλόνι του σκάφους προσφέρει στους επιβάτες απεριόριστη θέα και άμεση επαφή με τη θάλασσα χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που αυξάνουν σημαντικά την ορατότητα. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ευρύχωρους καναπέδες και τραπέζι, ενώ τον εξοπλισμό του συμπληρώνουν η τραπεζαρία, η τηλεόραση και το στερεοφωνικό συγκρότημα.
Ανάμεσα στο πιλοτήριο και την τραπεζαρία βρίσκεται η σκάλα που οδηγεί στο κατώτερο κατάστρωμα που αποτελείται από τρεις καμπίνες, τη καμπίνα του πληρώματος, την κουζίνα και τα δυο μπάνια. Η μεγάλη λειτουργική επιπλοσύνθεση της κουζίνας με τον σύγχρονο σχεδιασμό και την εργονομία της περιλαμβάνει ανοξείδωτο νεροχύτη, φούρνο, μεγάλο ψυγείο αποθηκευτικούς χώρους και εστίες μαγειρικής. Η μια από τις τρεις καμπίνες διαθέτει διπλό κρεβάτι, ενώ οι άλλες δυο από δυο μονά η κάθε μια. Η καμπίνα που χρησιμοποιούσε ο κ. Χριστοφοράκος διαθέτει πανοραμικά παράθυρα που εξασφάλιζαν στον ιδιοκτήτη απεριόριστη θέα με τη θάλασσα. Αλλά και οι άλλες δυο καμπίνες διαθέτουν πλούσιο φυσικό φωτισμό, ευρυχωρία και κομψά φινιρίσματα.
Από την εφημερίδα "Παραπολιτικά"