A. Σκορδάς: Ο όρος "φρέσκο" δεν προσφέρει κάτι στον καταναλωτή
![A. Σκορδάς: Ο όρος "φρέσκο" δεν προσφέρει κάτι στον καταναλωτή](https://www.fpress.gr/media/news/2014/03/21/14615/main/f798d20df5e48919b732a9d2808e4b58.jpg)
«Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι αυτή η ιστορία με την φρεσκότητα στο γάλα είναι αστείο. Από τη στιγμή που το γάλα παστεριώνεται, είναι ένα τυποποιημένο προϊόν, Πρέπει η κουβέντα να γίνεται με επιχειρήματα και με στοιχεία, έχουν τοποθετηθεί ευθέως οι επιστήμονες» τόνισε, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.
Σύμφωνα με τον κ. Σκορδά, ο όρος «φρέσκο» είναι όρος εμπορικής επικοινωνίας και δεν προσφέρει κάτι στον καταναλωτή για τη χρηστική άξια του προϊόντος.
«Το πενθήμερο προσδιορίστηκε επειδή έτσι συνέφερε τη γαλακτοβιομηχανία. Η διαφορά τιμής δεν καλύπτεται από το μεταφορικό κόστος, και δεν συμφέρει κάποιον να εισάγει, ενώ πολλές τοπικές συνεταιριστικές μονάδες θα κερδίσουν τις τοπικές αγορές με το γάλα ημέρας» πρόσθεσε ο υφυπουργός.
«Έχουμε μόλις 3.500 κτηνοτρόφους σήμερα, δεν θα μείνει ούτε ένας αν δεν αλλάξει τίποτε, είναι δυνατόν με την ακινησία να αλλάξει κάτι από τη στιγμή που τα 2/3 των αγελαδοτρόφων έχουν χαθεί τα τελευταία χρόνια;» διερωτήθηκε.