Φθηνά και χωρίς "φίρμα" τα προϊόντα που αγοράζουν οι Έλληνες

Φθηνά και χωρίς "φίρμα" τα προϊόντα που αγοράζουν οι Έλληνες
Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας αποδεικνύει τη στροφή των ελληνικών νοικοκυριών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα λεγόμενα και φτηνά. Όπως γράφει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» σε δείγμα 800 νοικοκυριών το 26,5% των αγαθών, δηλαδή το ένα στα τέσσερα είδη που αγοράζουν οι καταναλωτές είναι ιδιωτικού σήματος. Αξίζει ν’ αναφερθεί ότι το αντίστοιχο ποσοστό της έρευνας το 2011 άγγιζε το 21,5%. Η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος (σ.σ. το 98,1%), θεωρεί ότι τα προϊόντα με τη φίρμα των σούπερ μάρκετ έχουν καλύτερη τιμή από τα επώνυμα, όταν το 2011 το αντίστοιχο ποσοστό έφτανε το 89,2%. Σχετικά με την πρόθεση αγοράς τα χαρτικά ιδιωτικού σήματος εξακολουθούν να κατέχουν τα ηνία με 63,8%, ακολουθούν τα αρτοσκευάσματα (47,7%) και τα συσκευασμένα τρόφιμα (44,9%). Τέλος, διαχρονική είναι και η ψήφος των νοικοκυριών στα «ανώνυμα» απορρυπαντικά (40%) και καθαριστικά (32,5%).