Νέο πρωτόκολλο από την Airbnb για τις κρατήσεις που σταμάτησαν λόγω της πανδημίας

Νέο πρωτόκολλο από την Airbnb για τις κρατήσεις που σταμάτησαν λόγω της πανδημίας

Η Airbnb προβλέπει τα μέλη που προσφέρουν καταλύματα να λάβουν "συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη της νόσου Covid-19

Nέο πρωτόκολλο καθαρισμού και απολύμανσης των καταλυμάτων που περιλαμβάνει στην πλατφόρμα της η Airbnb

Η πρωτοβουλία που πρόκειται να ξεκινήσει τον Μάιο προβλέπει να δίδεται πιστοποιητικό στους οικοδεσπότες που έχουν ολοκληρώσει εκπαίδευση στους νέους κανόνες υγιεινής, οι οποίοι καταρτίστηκαν βάσει των συστάσεων των αμερικανικών υγειονομικών αρχών και εμπειρογνωμόνων της υγείας.

Η Airbnb προβλέπει τα μέλη που προσφέρουν καταλύματα να λάβουν "συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη της νόσου Covid-19, όπως η χρήση ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες και γάντια για τους οικοδεσπότες ή εκείνους που κάνουν τον καθαρισμό, καθώς και απολυμαντικά εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές ", αναφέρει η Airbnb.

Η σύσταση προς τους οικοδεσπότες είναι επίσης να αφήνουν να περνά ένα 24ωρο για να δεχθούν έναν νέο πελάτη.

Οι οικοδεσπότες που δεν μπορούν να συμμορφωθούν με το πρωτόκολλο ή να λάβουν ένα πιστοποιητικό, μπορούν να επιλέξουν το κατάλυμά τους να μένει κενό για μια περίοδο 72 ωρών μεταξύ κάθε πελάτη.

Οι πελάτες θα μπορούν σαφώς να διαπιστώνουν εάν ο οικοδεσπότης τους έχει λάβει πιστοποιητικό, περιμένει 72 ώρες μεταξύ της αναχώρησης ενός πελάτη και της άφιξης ενός άλλου ή επιλέγει να μην συμμορφωθεί με το νέο πρωτόκολλο.

Η Airbnb, μια εταιρία από τους πρωτοπόρους της συνεργατικής οικονομίας, συγκέντρωσε στις αρχές Απριλίου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να προετοιμαστεί για τη μετά κρίση εποχή.

Η εταιρία αποδέσμευσε επίσης στα τέλη Μαρτίου 250 εκατομμύρια δολάρια για να αμβλύνει τις οικονομικές απώλειες των οικοδεσποτών που νοίκιαζαν τα καταλύματά τους μέσω της πλατφόρμας της και που βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα κύμα ακυρώσεων.