Ανακατατάξεις στο λιανεμπόριο με την είσοδο των ρωσικών Mere

Ανακατατάξεις στο λιανεμπόριο με την είσοδο των ρωσικών Mere

Ετοιμη να σηκώσει ρολά στην ελληνική αγορά είναι η ρωσική εταιρεία σουπερμάρκετ Mere, η τρίτη μεγαλύτερη στον τομέα της στη Ρωσία.

Η εταιρεία αναμένεται να αποτελέσει ανταγωνιστή της Lidl και το μοντέλο της βασίζεται στην πώληση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε χαμηλές τιμές. «Στους καταναλωτές προσφέρουμε όλα τα είδη, τρόφιμα και μη, σε τιμές 30 έως και 80% χαμηλότερες από τις τιμές της αγοράς. Συνεργαζόμαστε απευθείας με τους παραγωγούς, μικρούς και μεγάλους και προτιμάμε τα Ελληνικά προϊόντα. Στους προμηθευτές προσφέρουμε αυτόματες πληρωμές κάθε εβδομάδα για ό,τι έχει πωληθεί στην διάρκειά της. Η συνεργασία είναι διάφανη και ειλικρινής. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή επιβαλλόμενες εκ των υστέρων εκπτώσεις. Οι τιμές που αναφέρονται στην σύμβαση προμηθείας είναι οι τιμές που λαμβάνει ο προμηθευτής στον τραπεζικό του λογαριασμό», αναφέρει η εταιρεία στον ιστότοπό της.

Η Mere έχει 1.200 καταστήματα στη Ρωσία και έχει αναπτύξει δραστηριότητες στην Κίνα, σε χώρες της ανατολικής Ευρώπης και στη Γερμανία, ενώ στο σχέδιο επέκτασής της περιλαμβάνονται η Ελλάδα, η Πορτογαλία, η Γαλλία και η Βρετανία.

Στο μεταξύ, στον πάγο φαίνεται πως έχουν μπει τα σχέδια της Poundland για επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα και σε χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Η βρετανική αλυσίδα είναι γνωστή ως «το σουπερμάρκετ των φτωχών» και πουλά μεγάλο αριθμό προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας έναντι μίας στερλίνας. Η εταιρεία εμφανιζόταν να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον στις αρχές του 2020 για είσοδο στην ελληνική αγορά, φαίνεται όμως πως τα σχέδια αναθεωρήθηκαν μετά την πανδημία.