Τα αναπτυξιακά σχέδια της αλυσίδας σουπερμαρκετ Μασούτης

Η αλυσίδα παρά την γενικότερη οικονομική κατάσταση κατάφερε το 2014 να αυξήσει κατά 69,92% στα καθαρά της κέρδη, παρά την οριακή αύξηση του τζίρου της.
Ειδικότερα ο τζίρος της το 2014 αυξήθηκε κατά 0,44% στα 742,176 εκατ. ευρώ, ενώ τα EBITDA ενισχύθηκαν κατά 4,34% στα 41,827 εκατ. ευρώ.
Σημαντική ήταν και η άνοδος κατά 31,74% στα κέρδη προ φόρων τα οποία ανήλθαν σε 23,164 εκατ. ευρώ αλλά και στα κέρδη μετά τους φόρους τα οποία αυξήθηκαν κατά 69,92% ξεπερνώντας τα 14,374 εκατ. ευρώ.
Σήμερα το δίκτυο της αριθμεί 255 καταστήματα, από τα οποία τα 236 είναι λιανικής πώλησης και τα 19 καταστήματα χονδρικής πώλησης (Cash-and-Carry).
Η ανάπτυξη του δικτύου της αλυσίδας έφερε και αύξηση 1,78% στο ανθρώπινο δυναμικό της το οποίο στο τέλος του 2014 αριθμούσε 6.713 άτομα από 6.595 άτομα.
Την ίδια στιγμή άγνωστο πάντως παραμένει αν τελικά η αλυσίδα θα "κατέβει" Αθήνα όπως έχουν προαναγείλλει τα στελέχη της την τελευταία διετία.
Και αυτό γιατί ούτε η οικονομική συγκυρία φαίνεται να βοηθά για τέτοιου είδους ανοίγματα αλλά ούτε και οι μεγάλες ανακατατάξεις που πραγματοποιούνται στην αγορά (όπως η επικείμενη εξαγορά της Βερόπουλος από την Σκλαβενίτης) και οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του προσεχούς χρονικού διαστήματος.