Ξέσπασε (πάλι) πόλεμος για το ψωμί - Σάλος για μια διαφήμιση

Η εξώδικη δήλωση αφορά τη διαφήμιση που προβάλλεται σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, διαφημίζοντας νέο τύπο ψωμιού, που το ονομάζει «αργοψημένο» και εμφανίζει έναν αρτοποιό στο αρτοποιείο του να το δοκιμάζει και να το εκθειάζει.
Οι αρτοποιοί επικαλούμενοι την κείμενη νομοθεσία, καταγγέλλουν ως παραπλανητική για το καταναλωτικό κοινό την εν λόγω διαφήμιση (διαφημιστικό σποτ της αρτοβιομηχανίας «Καραμολέγκος»), καθώς και την όλη παρουσίαση υποτιμητική, δυσφημιστική και περιφρονητική για τους Έλληνες αρτοποιούς.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, μιλώντας στο fpress τονίζει ότι στην εν λόγω διαφήµιση, επιχειρείται η εξοµοίωση του φρέσκου ψωµιού που διατίθεται από ελληνικούς φούρνους της γειτονιάς µε το διαφηµιζόµενο τυποποιηµένο, έτοιµο προϊόν.
Σύμφωνα με τον ίδιο η διαφήµιση του Καραμολέγκου είναι παραπλανητική καθόσον δηµιουργεί την εντύπωση ότι, ακόµη και ένας επαγγελµατίας αρτοποιός μπορεί να παραπλανηθεί και να µην αντιληφθεί τη διαφορά µεταξύ του φρεσκοζυµωµένου και φρεσκοψηµένου ψωµιού που διατίθεται στους φούρνους της γειτονιάς σε σχέση µε το έτοιµο συσκευασµένο ψωµί.
«Η εµπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή στον φούρνο της γειτονιάς του, αποτελεί κεκτηµένο των Ελλήνων αρτοποιών, οι οποίοι- παρόλη την δύσκολη οικονοµική συγκυρία την οποία διάγει η χώρα µας, τα τελευταία έτη και η οποία, ενδέχεται να µην έχει κορυφωθεί µέχρι και σήµερα- εξακολουθούν να απολαµβάνουν την εµπιστοσύνη των ελλήνων πολιτών, ακριβώς επειδή διατηρούν αµείωτη την ποιότητα των παρεχοµένων αγαθών, ζυµώνοντας, ψήνοντας και διαθέτοντας στον κόσµο, καθηµερινά, φρέσκο ψωµί, απαράµιλλης και µη συγκρινόµενης- αµέσως ή εµµέσως- ποιότητας, µε οιοδήποτε έτοιµο παρασκεύασµα ευρείας κατανάλωσης, το οποίο διατίθεται εκτός αρτοποιείων», αναφέρεται στην εξώδικη δήλωση.