Forever 21: Αίτημα πτώχευσης-Κλείνει καταστήματα σε ΗΠΑ, ΕΕ και Ασία

Forever 21: Αίτημα πτώχευσης-Κλείνει καταστήματα σε ΗΠΑ, ΕΕ και Ασία

Εχει χάσει το μερίδιο αγοράς τα τελευταία χρόνια - Οι αριθμοί επιβεβαιώνουν την κρίση που αντιμετωπίζει το παραδοσιακό λιανεμπόριο

Αίτημα πτώχευσης υπό το άρθρο 11 υπέβαλε η αλυσίδα ρούχων χαμηλού κόστους Forever 21, η οποία θεωρείτο «καυτός προορισμός» για έφηβους .

Η ιδιωτική εταιρεία που εδρεύει στο Λος Άντζελες δήλωσε την Κυριακή ότι θα κλείσει μέχρι 178 καταστήματα στις ΗΠΑ. Η εταιρεία διαθετει περίπου 800 καταστήματα παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 500 καταστημάτων στις ΗΠΑ

Η Forever 21 όπως γράφει το marketwatch.com σχεδιάζει να κλείσει τα περισσότερα στην Ασία και την Ευρώπη, αλλά θα συνεχίσει να λειτουργεί στο Μεξικό και τη Λατινική Αμερική.

«Οι αποφάσεις για το ποια εγχώρια καταστήματα θα κλείσουν συνεχίζονται, εν αναμονή του αποτελέσματος των συνεχών συνομιλιών με τους ιδιοκτήτες», ανέφερε στη δήλωση. "Ωστόσο, αναμένουμε ότι ένας σημαντικός αριθμός αυτών των καταστημάτων θα παραμείνει ανοιχτός και θα λειτουργήσει όπως συνήθως και δεν αναμένουμε να βγούμε από σημαντικές αγορές στις ΗΠΑ"

Το Forever 21 εντάσσεται στο Barneys New York και το Diesel USA σε έναν αυξανόμενο κατάλογο λιανεμπόρων που επιδιώκουν την προστασία από πτώχευση, καθώς μάχονται τον ανταγωνισμό του internet. Άλλες επιχειρήσεις όπως η Payless ShoeSource και η Charlotte Russe έχουν κλείσει εντελώς.

Οι αριθμοί επιβεβαιώνουν την κρίση που αντιμετωπίζουν οι παραδοσιακοί λιανοπωλητές. Μέχρι στιγμής φέτος, οι αμερικανικοί έμποροι λιανικής πώλησης ανακοίνωσαν ότι θα κλείσουν 8.558 καταστήματα και θα ανοίξουν 3.466, σύμφωνα με την παγκόσμια ερευνητική εταιρεία Coresight Research. Αυτό συγκρίνεται με 5.844 πώματα και 3.258 ανοίγματα σε όλο το 2018.

Η Coresight εκτιμά ότι το κλείσιμο των καταστημάτων θα μπορούσε να ανέλθει σε 12.000 έως το τέλος του 2019.

Η Forever 21 ιδρύθηκε το 1984 και, μαζί με άλλες λεγόμενες αλυσίδες μόδας όπως η H & M και η Zara, οδήγησαν ένα κύμα δημοτικότητας μεταξύ των νέων πελατών που απογειώθηκαν στα μέσα της δεκαετίας του '90.

Η δημοτικότητά τους μεγάλωσε κατά τη διάρκεια της μεγάλης ύφεσης, όταν οι αγοραστές αναζητούσαν ευκαιρίες μόδας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ