Το προϊόν που "γλυκαίνει" 35 λαούς εξασφαλίζει πανευρωπαϊκή διάκριση

Το προϊόν που "γλυκαίνει" 35 λαούς εξασφαλίζει πανευρωπαϊκή διάκριση
Νέα διεθνής διάκριση για την εξαιρετική γεύση και τη μοναδική ποιότητα του έλαβε το ελληνικό μέλι Αττική

στο πλαίσιο των βραβείων του International Taste & Quality Institute (iTQi), που απονεμήθηκαν στις Βρυξέλλες. Το ελληνικό μέλι Αττική τιμήθηκε με 3 αστέρια, επιβεβαιώνοντας τις ποιοτικές προδιαγραφές και την ανώτερη γεύση των προϊόντων της Αττική – ΠΙΤΤΑΣ.

Η ιστορία της εταιρίας μέλι Αττικής ξεκινάει το 1896 όπου, ο πατέρας των ιδρυτών, Γεώργιος Πίττας, διαφημίζει στην εφημερίδα «Εστία» την επιχείρηση που διατηρούσε «Εδωδίμων Αποικιακών», στην οδό Σταδίου. Μεταξύ των προϊόντων που διαφημίζει είναι και το διάσημο, τότε, μέλι Υμηττού.
Το 1928, ο Αλέξανδρος Πίττας (ο τρίτος από οκτώ αδέρφια) ανοίγει ένα κατάστημα στην οδό Σωκράτους που συσκευάζει και εμπορεύεται μέλι. Στη δουλειά ακολούθησε και ο μικρότερος αδερφός του, Παναγιώτης, που ακόμη δεν είχε κλείσει τα 20 χρόνια του. Τα δύο αδέρφια δεν θα αργήσουν να αντιληφθούν από πολύ νωρίς την χρησιμότητα και την εμπορική αξία του μελιού. Τα δυο αδέρφια αντιλαμβάνονται τις προοπτικές που ανοίγει η συσκευασία του μελιού στην διάδοση και κατανάλωση του και προχωρούν σε μια ενέργεια πρωτοποριακή που άλλαξε ριζικά τον μέχρι τότε τρόπο εμπορίας και διακίνησης του μελιού προσφέροντας το ελληνικό μέλι σε μικρές συσκευασίες, με την επωνυμία μέλι Υμηττού Aττική.
Το πρώτο προϊόν ονομάστηκε μέλι Υμηττού Αττική διότι προμηθεύονταν θυμαρίσιο μέλι από τον Υμηττό. Αργότερα οι δύο επιχειρηματίες αγόραζαν θυμαρίσιο μέλι και από άλλες περιοχές της Αττικής, όπως Μεσόγεια, Μάνδρα κλπ. Και το μέλι από μέλι Υμηττού Αττική εξελίχθηκε σε μέλι Αττική τύπου Υμηττού και στη συνέχεια έγινε το γνωστό σε όλους ως μέλι Αττική.
Ο παγκόσμιος πόλεμος και η κατοχή θα ανακόψουν βίαια τη θετική πορεία της εταιρείας, η οποία θα επαναλειτουργήσει μετά το πέρας της κατοχής, όταν θα καταφέρει να δημιουργήσει πάλι το ενδιαφέρον για την ελληνική μελισσοκομία στους παραγωγούς και να ανακτήσει το δίκτυο των χονδρεμπόρων της. Μάλιστα, με το περίφημο «Σχέδιο Μάρσαλ» θα αποσπάσει κεφάλαια, χάρη στα οποία θα μεταμορφωθεί σε μια σύγχρονη βιομηχανική μονάδα.
Η δεκαετία του '50 βρίσκει την ΑΤΤΙΚΗ Μελισσοκομική Εταιρεία Αλέξανδρος Πίττας με νέες εγκαταστάσεις στο Περιστέρι και με τριάντα άτομα προσωπικό. Είναι η εποχή που χάρη στην έντονη διαφημιστική καμπάνια και τον εμπλουτισμό της γκάμας της με νέες συσκευασίες, αρχίζει πλέον να ξεφεύγει από τα στενά γεωγραφικά πλαίσια και να αποκτά παρουσία σε όλη σχεδόν την Ελλάδα αλλά και σε νέες αγορές στο εξωτερικό. Η.Π.Α., Καναδάς, Αυστραλία, αλλά και αρκετές χώρες της Μέσης Ανατολής θα γνωρίσουν το ελληνικό μέλι και θα αρχίσουν να απορροφούν ένα σημαντικό μέρος από τους 300 τόνους μελιού που συσκεύαζε ετησίως η εταιρεία.Σήμερα η ΑΤΤΙΚΗ Μελισσοκομική Εταιρεία Αλέξανδρος Πίττας ΑΕΒΕ κυριαρχεί στην ελληνική αγορά και είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μελιού στην Ελλάδα. Παράλληλα, το τμήμα Εξαγωγών φροντίζει ώστε τα προϊόντα ΑΤΤΙΚΗ να βρίσκονται σήμερα σε περισσότερο από 35 χώρες στον πλανήτη, σε Ε.Ε., Η.Π.Α., Καναδά, Μ. Ανατολή, Ιαπωνία κ.α.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ