Σε ιστορικό υψηλό οι συνδρομητές της Forthnet

Σε ιστορικό υψηλό οι συνδρομητές της Forthnet
Αύξηση των εσόδων λιανικής στο 1ο τρίμηνο του 2014 για πρώτη φορά μετά από 8 τρίμηνα εμφάνισε ο όμιλος Forthnet στο α' τρίμηνο. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας, στο πρώτο τρίμηνο του 2014 διατηρείται η δυναμική απήχηση των υπηρεσιών Nova 3Play, με τις συνολικές συνδρομές στα τέλη Μαρτίου να φτάνουν τις 1.145.948, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό.Το μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές LLU ανήλθε στο 83,9%, ενώ το μερίδιο αγοράς σε συνδρομητές LLU ανήλθε στο 32,3% (+2,7 π.μ. σε σχέση με 1ο τρίμηνο του 2013).Επίσης, στο τέλος Μαρτίου σημειώθηκε νέο ιστορικό υψηλό σε συνδρομητές PayTV (482 χιλιάδες). ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play Στο τέλος του Μαρτίου του 2014, οι συνδρομητές υπηρεσιών Nova 3Play της Forthnet, ανήλθαν στους 323,5 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 74,4%, σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2013, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά.Στο 1ο τρίμηνο του 2014, οι νέοι συνδρομητές Nova 3Play ανήλθαν σε 38,2 χιλιάδες, σημειώνοντας σημαντική αύξηση συγκρινόμενοι με τους 23,2 χιλιάδες της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών. Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες Στο τέλος του 1ου τριμήνου του 2014, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 15,7% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 663,5 χιλιάδες. Στο σύνολο της αγοράς LLU, το 1ο τρίμηνο του 2014 προστέθηκαν 36 χιλιάδες γραμμές, εκ των οποίων οι 30,2 χιλιάδες αφορούν νέους συνδρομητές της Forthnet. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε νέους συνδρομητές LLU έφτασε το 83,9%, επαληθεύοντας τη δυναμική απήχηση του Nova 3Play.Τους τελευταίους 12 μήνες, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU, αυξήθηκε κατά 2,7 ποσοστιαίες μονάδες. Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης Στο πρώτο τρίμηνο του 2014, η συνδρομητική βάση αυξήθηκε κατά 29,1% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 482,4 χιλιάδων συνδρομητών παρά την περιορισμένη αγοραστική δύναμη. Η απήχηση των συνδυαστικών υπηρεσιών/3play της Forthnet συνεχίστηκε δυναμικά και στο 1ο τρίμηνο του 2014. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο τρίμηνο του 2014, ανήλθε στα 96,8εκ., παρουσιάζοντας πτώση σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2013, κυρίως λόγω της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Η από 1/1/14 μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα κατά€0,6 εκατ.Παρότι τα έσοδα το 1ο τρίμηνο του 2014 μειώθηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, η μείωση σταδιακά περιορίζεται. Η μείωση των εσόδων ήταν μόλις 0,7%, όταν το 1ο τρίμηνο του 2013 ήταν 5,5%. Η τάση βελτίωσης των εσόδων είναι πιο εμφανής στα έσοδα λιανικής εξαιτίας της εμπορικής επιτυχίας του Nova 3Play. Η αυξανόμενη συνδρομητική βάση βελτιώνει τα έσοδα λιανικής, με το 1ο τρίμηνο να εμφανίζει αύξηση για πρώτη φορά μετά από 8 αρνητικά τρίμηνα.Η επίπτωση της αύξησης σε νέους συνδρομητές που συντελέστηκε το 1ο τρίμηνο, δεν αποτυπώνεται πλήρως στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 1ου τριμήνου του 2014 ανήλθαν στα 15,97 εκατ. έναντι 17,90 εκατ. το 1ο τρίμηνο του 2013, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών, της αυξημένης εισροής συνδρομητών και της μείωσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή.Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός το Μάρτιο του 2014 ανέρχεται σε 325 εκ.