Το σχέδιο της ΑΒ Βασιλόπουλος για να «κατακτήσει» την Ελλάδα

Δημιουργεί νέο μοντέλο franchise

Το σχέδιο της ΑΒ Βασιλόπουλος για να «κατακτήσει» την Ελλάδα

Στη δημιουργία δικτύου καταστημάτων γειτονιάς μέσω franchise προχωράει η ΑΒ Βασιλόπουλος . Μέσω αυτής της κίνησης η ΑΒ Βασιλόπουλος, επιμερίζει το ρίσκο, προσδοκώντας να κατακτήσει μερίδιο 50% στο συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς που σήμερα αποτιμάται στα 500 εκατ. ευρώ μόνο στην Αττική και στα 2 δισ. ευρώ σε όλη την Ελλάδα. Όχημα στην υλοποίηση αυτού του στόχου, είναι το μοντέλο καταστήματος franchise AB Shop&Go.

Σε πρώτη φάση, έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη του δικτύου σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Ήδη λειτουργούν 12 σημεία και όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της στόχος είναι η δημιουργία 100 σημείων μέσα στην προσεχή πενταετία.

Πρόκειται για ένα self service κατάστημα, που λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο, ακόμη και 24ώρες το 24ωρο, είναι ανοικτό τις Κυριακές, αναπτύσσεται σε χώρους πώλησης 120-200 τ.µ. διαθέτει 3.000-5.000 κωδικούς ειδών της ΑΒ (επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας) ενώ ο μέσος όρος απαιτούμενης επένδυσης είναι της τάξεως των 100.000-130.000 ευρώ.

Για την ανάπτυξη ενός ABShop&Go προσφέρεται από την ΑΒ στον ενδιαφερόμενο δικαιοδόχο επιδότηση για τον κινητό εξοπλισμό του καταστήματος αλλά και τις παρεμβάσεις διαμόρφωσης του χώρου που θα στεγάσει την επιχείρηση έως το 80% της αρχικής επένδυσης.

Η επιδότηση αυτή, θα είναι άτοκη και θα μπορεί να αποπληρωθεί σε έως 120 δόσεις. Σύμφωνα με τα στελέχη της ΑΒ Βασιλόπουλος το εκτιμώμενο περιθώριο κέρδους 5% προ φόρων επί του τζίρου.

Παράλληλα με την ανάπτυξη του δικτύου για το οποίο επενδύει πάνω από 100 εκατ. ευρώ ετησίως, στα σχέδιά του είναι μια νέα επένδυση 30-35 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέου κέντρου logistics στον Ασπρόπυργο.

1.0
Αξιολόγηση