Που «κόλλησε» η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το μπαλάκι ευθυνών

Που «κόλλησε» η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Άγνωστη είναι τελικά η ημερομηνία που θα δρομολογηθούν οι νέοι συρμοί που θέλουν να βάλουν οι Ιταλοί της Ferrovie στη σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Τα συγκεκριμένα τρένα θα λανσάρονταν στον ελληνικό σιδηρόδρομο, στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, στις 18 Ιανουαρίου. Κι αυτό επειδή τότε συμπληρώνεται ένας χρόνος από την υπογραφή πώλησης στην Ferrovie dello Stato Italiane του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, πριν από περίπου ένα μήνα είχε πει ότι στις 18 Ιανουαρίου οι ηλεκτροκίνητες μηχανές «λευκό βέλος» θα εγκαινίαζαν το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη με χρονοαπόασταση τεσσεράμιση ωρών.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά στο περιθώριο της παρουσίασης του νέου τουριστικού δρομολογίου Olympian Trail της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν θα είναι εφικτό τα γρήγορα ιταλικά τρένα να ξεκινήσουν να λειτουργούν στις 18 Ιανουαρίου.

Στόχος ήταν να πραγματοποιήσει το πρώτο δρομολόγιο στις 18 Ιανουαρίου 2018, ακριβώς ένα χρόνο από την υπογραφή της συμφωνίας πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς. Θα κάλυπτε την απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 4,5 ώρες, με στόχο από τις αρχές του 2019 να μειώνονταν στις 3,5 ώρες, επιδίωξη που ανακοινώνεται εδώ και 20 χρόνια, από απανωτές διοικήσεις του ΟΣΕ, χωρίς να υλοποιείται.
Η θυγατρική των Ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, ζητά από τον διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου, επίσημη ενημέρωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των κρίσιμων εργολαβιών, βλέποντας ότι θα πέσουν στο κενό οι πρόσφατες δηλώσεις της διοίκησης που έβαζαν στόχο την 18η Ιανουαρίου προκειμένου να ξεκινήσουν τα δρομολόγια με τις Ιταλικές ηλεκτροκίνητες μηχανές «Λευκός Βέλος».

Αξιολόγηση