Super market: «Μικροί και μεγάλοι» εν δράσει

Και στην μέση οι καταναλωτές

Super market: «Μικροί και μεγάλοι» εν δράσει

 

Με υποτονικούς ρυθμούς κινείται φέτος η αγορά των cash&carry, με την πορεία των πωλήσεων να αναιρεί τις προβλέψεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για περιορισμό των απωλειών φέτος στο 0,6% σε σχέση το 2016.

Η ενεργοποίηση του δικτύου της Μαρινόπουλος και της Βερόπουλος, μετά την απόκτησή τους από την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη και Μετρό ΑΕΒΕ αντίστοιχα, επηρέασε αναπόφευκτα τους μικρούς της λιανικής.
Από την άλλη πλευρά, προκειμένου να διευρύνουν περαιτέρω τη δυναμική τους οι ισχυροί παίκτες της χονδρικής προχωρούν σε δημιουργία νέων σημείων.

Αρχής γενομένης με το leader της αγοράς τη Μetro, που εγκαινιάστηκε στις αρχές Οκτωβρίου στα Φιλιατρά ένα νέο κατάστημα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των cash&carry του δικτύου της στα 49.
Αντίστοιχα, το πρώτο κατάστημα ENA FOOD Cash and Carry στη Λάρισα και το τέταρτο στην Κεντρική Ελλάδα άνοιξε τον ίδιο μήνα η ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize, η οποία «μετρά» σήμερα στην εγχώρια αγορά συνολικά 15 σημεία.
Στα τέλη της άνοιξης, η βορειοελλαδίτικη Μασούτης εγκαινίασε δύο νέα σημεία σε Αγρίνιο και Λέσβο ενισχύοντας το δίκτυό της, το οποίο πλέον αριθμεί 22 καταστήματα.
Κινήσεις ενίσχυσης του δικτύου της χονδρικής κάνει και η Σκλαβενίτης, η οποία προχώρησε πρόσφατα στη μετατροπή καταστήματος πρώην «Μαρινόπουλος» σε κατάστημα cash & carry με το σήμα «Τhe Mart».
Πρόκειται για το κατάστημα που βρίσκεται στην Αργυρούπολη. Επίσης τον Ιούνιο λειτούργησε ένα ακόμα νέο σημείο στα Χανιά, αυξάνοντας το συνολικό αριθμό των καταστημάτων σε έντεκα.
Ταυτόχρονα, η αλυσίδα προχώρησε στην ανάπτυξη του θεσμού του «Drive in» μέσω του οποίου δίνεται η δυνατότητα παραγγελίας στους επαγγελματίες πελάτες σε περιοχές που δεν υπάρχει κατάστημα cash & carry της αλυσίδας.
Η διαδικασία είναι απλή καθώς η παραγγελία εξυπηρετείται στο πλησιέστερο κατάστημα The Mart και αποστέλλεται για παραλαβή στο DRIVE in. Ήδη λειτουργούν τρία «Drive in» σε Χανιά, Καλαμάτα και Ιωάννινα.

2.0
Αξιολόγηση