Τι σχεδιάζουν οι εισαγωγείς ΙΧ μετά το «πάγωμα» της απόσυρσης

Τι σχεδιάζουν οι εισαγωγείς ΙΧ μετά το «πάγωμα» της απόσυρσης
Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσαν στην αγορά του αυτοκινήτου οι πληροφορίες ότι οι «θεσμοί» δεν επιτρέπουν να παραταθεί το μέτρο της απόσυρσης.

Πολλά τα παράπονα για την κυβέρνηση από τους εκπροσώπους του κλάδου οι οποίοι εκτιμούν ότι αν τα κυβερνητικά στελέχη δεν είχαν καλλιεργήσει τις μεγάλες προσδοκίες ότι το μέτρο θα παραταθεί μέχρι τον Ιούνιο, τότε θα είχαν καταστρώσει τα σχέδιά τους και δεν θα ανέμεναν την τροπολογία χάνοντας ουσιαστικά το πρώτο δίμηνο του έτους.

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στο πρώτο δίμηνο «γκρεμίστηκαν» ενώ οι εταιρείες ήδη καταστρώνουν νέα σχέδια για να «αναζωπυρώσουν» το αγοραστικό ενδιαφέρον.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η NISSAN σχεδιάζει να απορροφήσει το κόστος υπέρ των πελατών που είχαν παραγγείλει αυτοκίνητο από την 1η Ιανουαρίου και εκείνων που θα παραγγείλουν, έως σήμερα 29 Φεβρουαρίου, ώστε να μην υπάρξουν δυσαρεστημένοι κάτοχοι ή άλλες απώλειες στις ταξινομήσεις. Από εκεί και πέρα, για όλους θα ισχύσει ένας μόνον τιμοκατάλογος (χωρίς όφελος απόσυρσης), τουλάχιστον, μέχρι νεωτέρας.

Στελέχη της αγοράς ΙΧ δίνουν έμφαση στο γεγονός ότι, πέρυσι, αποσύρθηκαν, συνολικά, 83.000 αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, παρέχοντας την ευκαιρία στους μεν αγοραστές να αποκτήσουν καινούργια επιβατικά, πιο ασφαλή, πιο οικονομικά και λιγότερο ρυπογόνα, αλλά και στις εταιρείες να «κρατηθούν» μετά τη δραματική πτώση των πωλήσεων την τελευταία 5ετία, συναφώς και το κράτος να αυξήσει τα έσοδά του.

Αξιολόγηση