Κεφίρ: Η επόμενη «μόδα» στις ΗΠΑ μετά το Greek Yogurt

Κεφίρ: Η επόμενη «μόδα» στις ΗΠΑ μετά το Greek Yogurt
Παρά το γεγονός ότι οι Αμερικανοί δεν ξέρουν καν πως προφέρεται η τάση κατανάλωσης προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας οδηγεί το Κεφίρ σε σταθερή αύξηση πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το προϊόν προς το παρόν μονοπωλείται στην αμερικανική αγορά από τη Lifeway Foods η οποία κατέχει μερίδιο αγοράς 92% και το 2014 εκτιμάται ότι πέτυχε πωλήσεις Κεφίρ άνω των 130 εκ δολαρίων.
Μια μικρότερη εταιρία η Latta λανσάρει το Κεφίρ σε συσκευασία γιαουρτιού χαρακτηρίζοντάς το μάλιστα ως γιαούρτι χωρίς λιπαρά με προβιοτικά.
Η Lifeway πάντως ετοιμάζεται να προωθήσει το κεφίρ μέσω παναμερικανικής καμπάνιας προβάλλοντας την υψηλή διατροφική του αξία (πρωτεΐνες, βιταμίνες, χωρίς ζάχαρη, άριστο για δίαιτα και για το στομάχι λόγω των προβιοτικών) με στόχο να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις του προϊόντος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lifeway διαθέτει πλήθος προϊόντων και τύπων Κεφίρ. Μεταξύ αυτών και ελληνικών Κεφίρ (σε διάφορες γεύσεις) με την εμπορική ονομασία Helios. Παράλληλα έχει δημιουργήσει και νέους τύπους προϊόντων Κεφίρ όπως το Frozen Kefir κατά το Frozen Yogurt. Επιπλέον από το 2013 έχει αρχίσει να διαθέτει προϊόντα της στην Βρετανική Αγορά.
Προς το παρόν πάντως οι ελληνικές εταιρίες γαλακτοκομικών που παράγουν Κεφίρ δεν έχουν επιχειρήσει να κινηθούν προς τις ΗΠΑ ενώ και στην Ελλάδα τα μερίδια αγιράς του συγκεκριμένου προϊόντος δεν είναι ιδιαίτερα υψηλά.
Επισημαίνεται ότι το κεφίρ είναι ένα σύνθετο συμβιοτικό μίγμα μικροοργανισμών που δεν είναι ελληνικής προέλευσης αλλά οι γηγενείς λαοί των χωρών του Καυκάσου και της Μέσης Ανατολής καταναλώνουν πολλούς αιώνες τώρα. Παράγεται από οποιονδήποτε τύπο γάλακτος (αγελαδινό, πρόβειο, κατσικίσιο κλπ.) με τη χρήση κόκκων κεφίρ, μια αποικία φιλικών βακτηρίων που στην όψη μοιάζει με κουνουπίδι.
ΝΙΚ

Αξιολόγηση