Στους οδηγούς ρίχνουν το "μπαλάκι" των ευθυνών για τις κάμερες των Tesla

 Στους οδηγούς ρίχνουν το "μπαλάκι" των ευθυνών για τις κάμερες των Tesla

Η Tesla κατηγορείται για παραβίαση προσωπικών δεδομένων και βρίσκεται αντιμέτωπη με μήνυση για παραπλάνηση των καταναλώτων στη Γερμανία - Ευθύνη του οδηγού το κλείσιμο των καμερών σε δημόσιους χώρους

 

Η Tesla πρόκειται να προειδοποιήσει ότι η «λειτουργία παρακολούθησης» της, η οποία καταγράφει το περιβάλλον του αυτοκινήτου, κινδυνεύει να παραβιάσει τη νομοθεσία περί απορρήτου δεδομένων στη Γερμανία, αφού η ομάδα καταναλωτών vzbv μήνυσε τον κατασκευαστή επειδή δεν το ανέφερε αυτό στη διαφήμιση.

Η υπόθεση είναι η τελευταία σε μια σειρά διαφωνιών σε χώρες από την Κίνα έως την Ολλανδία σχετικά με τις κάμερες στα αυτοκίνητα Tesla, οι οποίες σύμφωνα με την εταιρεία προστατεύονται από κλοπές ή βανδαλισμούς, αλλά οι αρχές ανησυχούν ότι οδηγούν σε μαγνητοσκόπηση χωρίς συναίνεση.

Η μήνυση της vzbv που κατατέθηκε τον περασμένο Ιούλιο ισχυριζόταν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία παραπλανούσε τους καταναλωτές μην τους ενημέρωνε στη διαφήμιση ότι ο οδηγός θα μπορούσε να παραβιάζει τον κανονισμό προστασίας δεδομένων εάν το χαρακτηριστικό χρησιμοποιήθηκε σε δημόσιους χώρους και βιντεοσκοπούσε τους περαστικούς εν αγνοία τους.

Μετά από ακρόαση για την υπόθεση στο Βερολίνο, η εταιρεία εξέδωσε δήλωση παύσης και παραίτησης δηλώνοντας ότι δεν θα διαφημιζόταν πλέον με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με δήλωση του vzbv.

Το εγχειρίδιο της αυτοκινητοβιομηχανίας για αγοραστές στις ΗΠΑ αναφέρει ότι «είναι αποκλειστική σας ευθύνη να συμβουλευτούν και να συμμορφωθούν με όλους τους τοπικούς κανονισμούς και τους περιορισμούς ιδιοκτησίας σχετικά με τη χρήση καμερών».

Εκπρόσωπος της υπηρεσίας προστασίας δεδομένων του Βερολίνου δήλωσε ότι το άτομο που οδηγεί το αυτοκίνητο είναι υπεύθυνο για το κλείσιμο των καμερών σε δημόσιους χώρους. Η ευθύνη θα επεκταθεί στην εταιρεία εάν οι εικόνες μεταδίδονταν και αποθηκευτούν από την Tesla, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Η υπηρεσία επιτήρησης προσωπικών δεδομένων στην Ολλανδία κατέληξε σε παρόμοιο συμπέρασμα τον Φεβρουάριο, αποδίδοντας την ευθύνη για τη μαγνητοσκόπηση στον οδηγό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ