Το Netflix κάνει το επόμενο βήμα – Μετά τα μέτρα για τον κωδικό περνά σε αύξηση τιμών

 Το Netflix κάνει το επόμενο βήμα – Μετά τα μέτρα για τον κωδικό περνά σε αύξηση τιμών

θα αυξήσει τις τιμές των επιλογών χωρίς διαφημίσεις τους επόμενους μήνες για να ωθήσει περισσότερους συνδρομητές στο άλλο επίπεδο, όπου οι διαφημίσεις συμβάλλουν στην αύξηση των εσόδων ανά χρήστη

Τα μέτρα του Netflix για την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης πιθανότατα αύξησε τους συνδρομητές κατά περίπου 6 εκατομμύρια το τρίτο τρίμηνο και η εταιρεία αναμένεται να θέσει το έδαφος για αυξήσεις τιμών όταν θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα την Τετάρτη.

Η μόνη κερδοφόρα εταιρεία streamer, το Netflix αντιστάθηκε στο να ακολουθήσει ανταγωνιστές όπως η Walt Disney (DIS.N) για δημιουργία τιμών χωρίς διαφημίσεις φέτος και αντ' αυτού περιόρισε την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης εκτός νοικοκυριών για να αξιοποιήσει τους περισσότερους από 100 εκατομμύρια θεατές που χρησιμοποιούν την υπηρεσία του χωρίς να εγγραφούν.

«Το Netflix μοιάζει πλέον πολύ με ένα βοηθητικό πρόγραμμα σε πολλές αγορές», είπαν οι αναλυτές της Bernstein. "Η πρόκληση του να χαρακτηριστείς ως βοηθητικό πρόγραμμα είναι πώς μια εταιρεία που ωριμάζει συνεχίζει να βρίσκει ανάπτυξη."

Θα μπορούσε να αυξήσει τις τιμές μετά το τέλος της απεργίας των ηθοποιών του Χόλιγουντ, ανέφερε δημοσίευμα των μέσων ενημέρωσης νωρίτερα τον Οκτώβριο.

Πέντε μήνες μετά την προκήρυξη απεργίας που βύθισε το Χόλιγουντ σε αναταραχή, το Writers Guild of America (WGA) ενέκρινε την περασμένη εβδομάδα ένα νέο συμβόλαιο με μεγάλα στούντιο.

Το Netflix, ωστόσο, έχει ξεπεράσει καλά την απεργία χάρη στη μεγαλύτερη διεθνή παρουσία του και το δυνατό περιεχόμενο.

Μετά από ένα αργό ξεκίνημα για το διαφημιστικό σχέδιο που κυκλοφόρησε πέρυσι, οι αναλυτές είπαν ότι αναμένουν ότι το Netflix θα αυξήσει τις τιμές των επιλογών χωρίς διαφημίσεις τους επόμενους μήνες για να ωθήσει περισσότερους συνδρομητές στο άλλο επίπεδο, όπου οι διαφημίσεις συμβάλλουν στην αύξηση των εσόδων ανά χρήστη.

Μέχρι στιγμής, οι περισσότεροι θεατές που έχουν εγγραφεί στο Netflix μετά τα μέτρα για τον κωδικό πρόσβασης έχουν επιλέξει πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις, είπαν οι αναλυτές. Το τυπικό του πρόγραμμα με διαφημίσεις κοστίζει 6,99 $ το μήνα, ενώ τα προγράμματα χωρίς διαφημίσεις ξεκινούν από 15,49 $.

«Χρησιμοποιώντας αυτές τις τακτικές, το Netflix πιθανότατα θα διπλασιάσει την τηλεθέαση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις το επόμενο έτος», δήλωσε ο αναλυτής του Insider Intelligence, Ross Benes. Αναμένει ότι το Netflix θα εμφανίζει περισσότερες διαφημίσεις στους χρήστες με την πάροδο του χρόνου, φτάνοντας τη διαφορά με τους αντιπάλους.

Το επίπεδο διαφημίσεων αναμένεται να αποφέρει έσοδα περίπου 188,1 εκατομμυρίων δολαρίων το τρίτο τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, με προσθήκες συνδρομητών 2,8 εκατομμυρίων, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Visible Alpha.

Συνολικά, η Wall Street αναμένει ότι ο streamer θα δημοσιεύσει τα ισχυρότερα τριμηνιαία αποτελέσματα συνδρομητών φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του LSEG.

Τα έσοδα κατά το τρίτο τρίμηνο πιθανότατα αυξήθηκαν κατά 7,7% στα 8,54 δισεκατομμύρια δολάρια, την ταχύτερη αύξηση σε πέντε τρίμηνα, χάρη στον ισχυρό προγραμματισμό που περιλάμβανε τις τελευταίες σεζόν του «Sex Education» και του «Virgin River».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ