Η TikTok επενδύσει στη ΝΑ Ασία για να ενισχύσει τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

  Η TikTok επενδύσει στη ΝΑ Ασία για να ενισχύσει τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Το σχέδιο έρχεται εν μέσω παγκόσμιου ελέγχου σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων - Η TikTok έχει 8.000 προσωπικό στη Νοτιοανατολική Ασία

 

Η εφαρμογή TikTok, που ανήκει στην κινεζική ByteDance, ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στη Νοτιοανατολική Ασία τα επόμενα χρόνια, καθώς επεκτίνεται στην περιοχή εν μέσω εντεινόμενου παγκόσμιου ελέγχου των δεδομένων της ασφάλεια.

Η Νοτιοανατολική Ασία, μια περιοχή με πληθυσμό 630 εκατομμυρίων - οι μισοί από αυτούς κάτω των 30 ετών - είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές του TikTok όσον αφορά τους αριθμούς χρηστών, δημιουργώντας περισσότερους από 325 εκατομμύρια επισκέπτεςκάθε μήνα.
Ωστόσο, η πλατφόρμα δεν έχει ακόμη μεταφράσει τη μεγάλη βάση χρηστών σε σημαντική πηγή εσόδων ηλεκτρονικού εμπορίου στην περιοχή, καθώς αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της Sea Shopee, της Alibaba, Lazada και της GoTo το Tokopedia.

«Θα επενδύσουμε δισεκατομμύρια δολάρια στην Ινδονησία και τη Νοτιοανατολική Ασία τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο CEO της TikTok, Shou Zi Chew, σε φόρουμ στην Τζακάρτα για να τονίσει τον κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο της εφαρμογής στην περιοχή.

Η TikTok δεν παρείχε λεπτομερή ανάλυση του σχεδίου δαπανών, αλλά ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει στην εκπαίδευση, τη διαφήμιση και την υποστήριξη μικρών πωλητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου TikTok Shop.

Η Chew είπε ότι το περιεχόμενο στην πλατφόρμα γίνεται πιο διαφοροποιημένο καθώς προσθέτει περισσότερους χρήστες και επεκτείνεται πέρα από τη διαφήμιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέποντας στους καταναλωτές να αγοράζουν αγαθά μέσω συνδέσμων στην εφαρμογή κατά τη διάρκεια ζωντανής ροής.

Η TikTok έχει 8.000 υπαλλήλους στη Νοτιοανατολική Ασία και 2 εκατομμύρια μικροπωλητές που πωλούν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα της στην Ινδονησία, τη μεγαλύτερη οικονομία της περιοχής.


Οι συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλη την περιοχή έφτασαν σχεδόν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, με την Ινδονησία να αντιστοιχεί σε 52 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας συμβούλων Momentum Works.

Η TikTok διευκόλυνε συναλλαγές 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε όλη τη Νοτιοανατολική Ασία πέρυσι, από 600 εκατομμύρια δολάρια το 2021, αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται πολύ πίσω από τις τοπικές πωλήσεις εμπορευμάτων των 48 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Shopee το 2022, δήλωσε η Momentum Works.
Το επενδυτικό σχέδιο της TikTok έρχεται καθώς η κινεζική εταιρεία αντιμετωπίζει έλεγχο από ορισμένες κυβερνήσεις και ρυθμιστικές αρχές λόγω ανησυχιών ότι το Πεκίνο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για τη συλλογή δεδομένων χρηστών ή την προώθηση των συμφερόντων της.

Χώρες όπως η Βρετανία και η Νέα Ζηλανδία έχουν απαγορεύσει την εφαρμογή σε κυβερνητικά τηλέφωνα, κινήσεις που η TikTok είπε ότι πιστεύει ότι βασίζονται σε «θεμελιώδεις παρανοήσεις» και οδηγούνται από ευρύτερη γεωπολιτική.

Η TikTok έχει επανειλημμένα αρνηθεί ότι έχει μοιραστεί δεδομένα με την κινεζική κυβέρνηση και έχει πει ότι η εταιρεία δεν θα το έκανε αν της ζητηθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ