Ακόμη οκτώ Προξενικές Αρχές εντάσσονται στο myConsulLive

Ακόμη οκτώ Προξενικές Αρχές εντάσσονται στο myConsulLive

Από την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022, περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα myConsulLive.gov.gr οι Πρεσβείες της Ελλάδας σε Βηρυτό, Ελσίνκι, Ζάγκρεμπ, Ποντγκόριτσα, Σεράγεβο, Σιγκαπούρη, καθώς επίσης και το Γραφείο Συνδέσμου στην Πρίστινα και το Γενικό Προξενείο Βανκούβερ.

Τα Υπουργεία Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνουν την ένταξη οκτώ επιπλέον Προξενικών Αρχών στην υπηρεσία myConsulLive. Από την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022, περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα myConsulLive.gov.gr οι Πρεσβείες της Ελλάδας σε Βηρυτό, Ελσίνκι, Ζάγκρεμπ, Ποντγκόριτσα, Σεράγεβο, Σιγκαπούρη, καθώς επίσης και το Γραφείο Συνδέσμου στην Πρίστινα και το Γενικό Προξενείο Βανκούβερ. Με τον τρόπο αυτό, ακόμα περισσότεροι Έλληνες πολίτες, μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού και ομογενείς, θα μπορούν να εξυπηρετούνται από το Ελληνικό Δημόσιο μέσω βιντεοκλήσης.

Με την ένταξη των νέων Αρχών στην υπηρεσία myConsulLive, η δυνατότητα εξυπηρέτησης με ψηφιακό ραντεβού παρέχεται συνολικά από 94 Πρεσβείες και Γενικά Προξενεία της Ελλάδας σε 72 χώρες. Οι Προξενικές Αρχές που υπάγονται στο πρόγραμμα, μπορούν να εξυπηρετούν μέσω βιντεοκλήσης αιτήματα για τις ακόλουθες διοικητικές πράξεις:

- Έκδοση πιστοποιητικού μονίμου κατοίκου εξωτερικού
- Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ή γέννησης
- Βεβαίωση διαμονής
- Αντίγραφα ή αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων
- Δήλωση δικαιούχου σύνταξης
- Υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων στην Προξενική Αρχή

Τα ραντεβού προγραμματίζονται μέσω της πλατφόρμας myConsulLive.gov.gr για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Για την αυθεντικοποίηση του χρήστη είναι απαραίτητη η χρήση κωδικών Taxisnet, ενώ κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης ο ενδιαφερόμενος ταυτοποιείται με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω υπηρεσία ξεκίνησε να εφαρμόζεται πιλοτικά τον Δεκέμβριο του 2020 με την συνεργασία των Υπουργών Εξωτερικών Νίκου Δένδια και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση πραγματοποιήθηκε από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πρότυπο των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, η ΑΑΔΕ, ο eΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο, ο Συνήγορος του Πολίτη και οι Δήμοι (πιλοτικά ο Δήμος Χανίων).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ