Στο ναδίρ η καταναλωτική εμπιστοσύνη. Τι φοβούνται οι καταναλωτές

Στο ναδίρ η καταναλωτική εμπιστοσύνη. Τι φοβούνται οι καταναλωτές
Σε ακόμη χαμηλότερα επίπδα υποχώρησε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην οικονομία κατά το τρίτο τρίμηνο του 2011, με το σχετικό δείκτη να διαμορφώνεται το τρίμηνο Ιουλίου - Σεπτεμβρίου 2011 στο 22,1 έναντι 25,1 που ήταν στον προηγούμενο τρίμηνο και 31,2 που ήταν το αντίστοιχο του 2010

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας που παρουσίασε το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδος σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών ακολουθούν συνεχή πτωτική πορεία λόγω της βαθειάς ύφεσης στη οικονομία και της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας κα απαισιοδοξίας για το μέλλον

«Με δεδομένο ότι η ψυχολογία των καταναλωτών εξακολουθεί να βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση καταγράφοντας το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο είναι απαραίτητο όσο ποτέ να αλλάξουμε το μίγμα της οικονομικής πολιτικής,» δήλωσε ο πρόεδρος του Οικονομικού επιμελητηρίου της Ελλάδας, Πελοπίδας Καλλίρης κατά την εκδήλωση παρουσίασης των στοιχείων

pdfΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ