Επανήλθε το… παζάρι στις αγορές

Όσοι διαπραγματεύονται χαμηλότερες τιμές πετυχαίνουν έκπτωση

Επανήλθε το… παζάρι στις αγορές

Το παζάρι στις τιμές φαίνεται ότι επανήλθε πάλι και αυτή την φορά στην ψηφιακή εποχή που οι on line καταναλωτές αυξάνονται σημαντικά.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Picοdi (ηλεκτρονικό marketplace, με δραστηριότητα σε 35 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα) που έγινε σε 3.100 άτομα απ’ όλο τον κόσμο (συμπεριλαμβανομένων των Αμερικής, Ευρώπης και Αφρικής και Ελλάδας), σχετικά με τις προϋποθέσεις για ένα αποτελεσματικό παζάρεμα, το 45% των αντρών παγκοσμίως απολαμβάνουν το παζάρεμα έναντι 37% των γυναικών.

Ωστόσο, οι γυναίκες κατά μέσο όρο λαμβάνουν καλύτερες εκπτώσεις από τους άνδρες: 18% έναντι 17% αντίστοιχα. Οι άνδρες ίσως είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν παζάρι για τα μεγάλα πράγματα, οι γυναίκες όμως είναι πιο πρόθυμες να παζαρέψουν τις τιμές για τηλεφωνικούς λογαριασμούς, νοίκια, υπηρεσίες καθαρισμού, τουριστικά πακέτα κ.λπ.

Στην Ελλάδα οι άντρες απολαμβάνουν περισσότερο το παζάρι σε σχέση με τις γυναίκες, επιτυγχάνουν καλύτερες τιμές και θεωρούν ότι η προσωπική γοητεία επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα του παζαριού. Οι υπηρεσίες στις οποίες κάνουμε περισσότερο παζάρι ως Έλληνες (ανεξαρτήτως φύλου) είναι επισκευές διαμερίσματος (29%), σέρβις αμαξιού (25%) και ανακαίνιση διαμερίσματος (25%).

Το 80% των Ελλήνων καταναλωτών (ανεξαρτήτως φύλου) απολαμβάνει το παζάρεμα και το 23% πετυχαίνει έκπτωση. Ανά φύλλο το 88% των αντρών απολαμβάνει το παζάρεμα έναντι του 68% των γυναικών και το 24% των αντρών πετυχαίνει έκπτωση έναντι 21% των γυναικών. Στην Ελλάδα (ανεξαρτήτως φύλου) το 26% θεωρεί ότι το παζάρεμα είναι πολύ εύκολο.

Ανάλογα με το φύλο το ποσοστό φτάνει στο 38% στις γυναίκες και στο 36% στους άντρες. Επίσης η πλειοψηφία των Ελλήνων αντρών θεωρεί την προσωπική γοητεία σημαντική παράμετρο του παζαριού.