Αισιοδοξία στο λιανεμπόριο για τις εξελίξεις το προσεχές εξάμηνο

Σκοπός της έρευνας ήταν η καταγραφή των τάσεων που επικρατούν στον κλάδο του Λιανικού Εμπορίου για τους 6 μήνες που έπονται και η αποτύπωση του επιχειρηματικού κλίματος που διαμορφώνεται εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Το ερωτηματολόγιο αποτελείται από εξειδικευμένες ερωτήσεις, που καλύπτουν πέντε βασικούς άξονες-διαστάσεις, που συνθέτουν το διαμορφούμενο επιχειρηματικό κλίμα για τους επόμενους 6 μήνες (εκτίμηση πωλήσεων επιχείρησης, εκτίμηση γενικής κατάστασης επιχείρησης, εκτίμηση πορείας κλάδου λιανικού εμπορίου, εκτίμηση πορείας εθνικής οικονομίας, εκτίμηση δαπανών καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο).
Στο δείγμα κυριάρχησαν οι μεγάλες σε αριθμό εργαζομένων επιχειρήσεις (85% είχαν πάνω από 50 εργαζομένους και 45% πάνω από 250). Οι επιχειρήσεις αυτές προέρχονταν από διάφορους κλάδους του Λιανικού Εμπορίου, με τα είδη ένδυσης-υπόδησης-υφάσματα να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό (49 %). Υπήρχε όμως εκπροσώπηση και από τους υπόλοιπους κλάδους, όπως Τρόφιμα-Ποτά-Καπνός, Πολυκαταστήματα, Είδη Σπιτιού, Οικιακές Ηλεκτρικές Συσκευές, Κοσμήματα, Καλλυντικά, Υπολογιστές, Τηλεπικοινωνίες κ.α.