Αθήνα - Θεσσαλονίκη: Ο πονοκέφαλος τώρα αρχίζει για την Aegean

Η ταχύτερη σύνδεση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης με το τρένο μόνο απαρατήρητη δεν μπορεί να περάσει από την διοίκηση της Aegean

Αθήνα - Θεσσαλονίκη: Ο πονοκέφαλος τώρα αρχίζει για την Aegean

Από Δευτέρα θα δοκιμαστεί και στην πράξη από το επιβατικό κοινό της Ελλάδας η σύνδεση της Αθήνας με την Θεσσαλονίκη σε χρόνο κάτω από 4 ώρες μέσω των νέων τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Έναν χρόνο ο οποίος πλησιάζει αυτόν της αεροπορικής σύνδεσης εάν συμπεριλάβουμε και τους χρόνους μετακίνησης από και προς τα αεροδρόμια των δύο πόλεων αλλά και τις διαδικασίες επιβίβασης και αποβίβασης και τους ελέγχους. 

Η χθεσινή ανακοίνωση από την πλευρά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι τα εισιτήρια θα παραμείνουν στις ίδιες τιμές δηλαδή στα επίπεδα των 45 ευρώ για απλή μετάβαση , και με έκπτωση 20% αν το εισιτήριο είναι με επιστροφή μόνο ευχάριστα δεν θα πρέπει να ακούστηκε στην διοίκηση της Aegean η οποία είναι αυτή που κυριαρχεί στην σύνδεση Αθήνας - Θεσσαλονίκης αεροπορικώς.

Η καλύτερη δυνατή τιμή aller-retour που μπορεί να προσφέρει η αεροπορική εταιρεία κινείται ελαφρά πάνω από τα 110 ευρώ και απέχει αρκετά από τα 72 ευρώ που είναι το εισιτήριο με επιστροφή για την β θέση στο τρένο. Η ψαλίδα ανοίγει ακόμη περισσότερο με τις "κρυφές" χρεώσεις.

Η παραπάνω τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου είναι για την κατηγορία flex κοινώς με μία μόνο βαλίτσα μικρών διαστάσεων εάν κάποιος θέλει να μεταφέρει βαλίτσες θα πρέπει να υπολογίσει ένα έξτρα κόστος τουλάχιστον 50 ευρώ ενώ της τάξης των 20 ευρώ , κατά προσέγγιση είναι και τα κόστη μεταφοράς από και προς τα αεροδρόμια. Κοινώς η αεροπορική μεταφορά μπορεί να στοιχίσει και τριπλάσια από αυτή με το τρένο.

Μπορεί η έξοδος της Ryanair από την γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης πριν από λίγους μήνες τελικά να μην ήταν τόσο τυχαία. Η Aegean που έχει το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας και η Ellinair που ακολουθεί θα πρέπει να εξετάσουν τι δυνατότητες έχουν ώστε να προσφέρουν ένα πιο ελκυστικό προϊόν.