Οι πωλήσεις της My Market μετά τα γεγονότα με τη διευθύντρια και τον Ρουβίκωνα

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Metro Αριστοτέλης Παντελιάδης αποκάλυψε ένα μήνα μετά τα γεγονότα το πόσο επηρεάστηκαν τα My Market

Οι πωλήσεις της My Market μετά τα γεγονότα με τη διευθύντρια και τον Ρουβίκωνα

Δεν είναι και ότι καλύτερο να ξυπνάς ένα πρωί και να βλέπεις την αλυσίδα που δημιούργησαν οι γονείς σου να είναι trend στο twitter με αρνητική δημοσιότητα, και αυτό να είναι μόνο ένα μπαλάκι τένις που σε λίγο θα γίνει χιονοστιβάδα που θα σε πλακώσει. 

Το θέμα να παίζει στα κεντρικά δελτία ειδήσεων και σε όλα τα site, να πέρνει θέση ο Υπουργός Εργασίας και αναρχικές οργανώσεις να εισβάλουν στα μαγαζιά του.

Ο λόγος για τον Αριστοτέλη Παντελιάδη των My Market o οποίος μίλησε για αυτή του την εμπειρία το βράδυ της Πέμπτης στο 9ο Συνέδριο Food Retail CEO Forum. "Είναι άλλο να ακούς για τη δύναμη των social media και άλλο να τη νιώθεις πάνω σου σαν μια μπουνιά" με τα λόγια αυτά ξεκίνησε την ομιλία του να τονίσει "Από τη μια μεριά, βλέπουμε μια εκπληκτική δύναμη στη διάδοση της πληροφορίας, αληθούς ή fake δεν έχει σημασία, και από την άλλη μεριά υπάρχει ένα όριο στο πώς αυτή η πληροφορία επηρεάζει πράγματι την καταναλωτική συμπεριφορά".

Για τον ίδιο και την αλυσίδα του, σύμφωνα με τα λεγόμενα του φάνηκε ότι όλη αυτή η αρνητική δημοσιότητα δεν τους επηρέασε. "Δεν τολμώ να πω ότι είχε θετική επίδραση, μπορώ όμως με ανακούφιση να πω, ότι δεν υπήρξε καμία πραγματική αρνητική επίδραση στις επιλογές των πελατών μας σε ό,τι αφορά το κατάστημα" ανέφερε για να προσθέσει ότι τον προηγούμενο μήνα, η My Market έγραψε δύο φορές στα εβδομαδιαία μερίδια ιστορικό ρεκόρ.