Τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ έχουν μέλλον στην Ελλάδα - 50% αύξηση πωλήσεων το 2018

Με ταχύτατους ρυθμούς τρέχουν οι πωλήσεις των on line σούπερ μάρκετ στην χώρα μας αν και ακόμη η διείσδυση είναι μικρή

Τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ έχουν μέλλον στην Ελλάδα - 50% αύξηση πωλήσεων το 2018

Ειδική αναφορά στην αγορά των on line σούπερ μαρκετ  έκανε το βράδυ της Πέμπτης από το βήμα του Food Retail CEO Forum ο Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO της Convert Group.

Σύμφωνα με τον κ. Γκεζερλή το ύψος της δαπάνης στην Ελλάδα για το online grocery, κινήθηκε στα επίπεδα των 28,5 εκατ. ευρώ το 2018, με ανάπτυξη που άγγιξε σχεδόν το +50%.

Σήμερα η Ελλάδα σε επίπεδο δαπάνης μέσω διαδικτύου σε σχέση με το οργανωμένο λιανεμπόριο συνολικά, βρίσκεται λίγο πάνω από το 1%, και προσομοιάζει στη Μεγάλη Βρετανία του 2003, όπου το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 1,1%.

Ευρύ πεδίο ανάπτυξης εμφανίζεται στον τομέα του online food delivery, τη μεγάλη ευκαιρία του online, όπως ανέφερε ο κύριος Γκεζερλής. «Από το συγκεκριμένο κανάλι ο τζίρος του 2018 ανήλθε στα 300 εκατ. ευρώ», εξήγησε. Ας σημειωθεί επιπλέον 120 εκατ. ευρώ πωλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο προέρχονται από το online pharmacy, 60 εκατ. από τα specialty stores όπως τα pet shops, οι κάβες ή τα κρεοπωλεία.Η πίτα συνολικά στο online grocery ανέρχεται στα 508 εκατ. ευρώ.