Την είσοδο σε νέες αγορές επιδιώκει η φέτα Ήπειρος

Ταξιδεύει εντός και εκτός συνόρων

Την είσοδο σε νέες αγορές επιδιώκει η φέτα Ήπειρος

Σε ένα από τα πλέον επιτυχημένα success story αποδεικνύεται η τυροκομική εταιρεία Ήπειρος, η οποία παράγει την γνωστή φέτα «Ήπειρος» που έχει κατακτήσει, εκτός από την ελληνική αγορά και άλλες χώρες, σε πέντε ηπείρους.

 

Αύξηση 17% σημείωσαν οι εξαγωγές της Ηπειρος το 2017, ενώ για φέτος η εταιρεία θα συνεχίσει δυναμικά την πορεία της στο εξωτερικό, στηρίζοντας την ανάπτυξη των εξαγωγών σε τρεις δραστηριότητες: την ανάπτυξη νέων προϊόντων, την είσοδο σε νέες αγορές και τη διαμόρφωση νέων στρατηγικών συνεργασιών, που θα διευρύνουν το δίκτυο διανομής της σε όλον τον κόσμο.

Στην περσινή αύξηση συντέλεσαν ποικίλοι παράγοντες: η είσοδος της εταιρείας σε νέες αγορές, όπως η Κορέα και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η δημιουργία νέων προϊόντων ειδικά για εξαγωγή, όπως η Βιολογική Φέτα ΠΟΠ (Organic Feta), η οποία φτιάχνεται από 100% Ελληνικό αιγοπρόβειο γάλα με πιστοποίηση από τον οργανισμό BIO Hellas, και το Saganaki από Κεφαλογραβιέρα ΠΟΠ κομμένη σε φέτες έτοιμη για χρήση, η διεύρυνση του κωδικολογίου στους υφιστάμενους πελάτες, καθώς επίσης και η οργανική ανάπτυξη των βασικών κατηγοριών της ΗΠΕΙΡΟΣ, όπως η Φέτα.

Κάποιες χώρες έπαιξαν μεγαλύτερο ρόλο στη συνολική αύξηση, όπως η Γαλλία, η Ιταλία, αλλά και η Ιορδανία, που διπλασίασε τον τζίρο της μέσα στο 2017.

Στο πλαίσιο της εξαγωγικής στρατηγικής της η ΗΠΕΙΡΟΣ ήταν παρούσα το 2017 στις σημαντικές διεθνείς εμπορικές εκθέσεις του κλάδου τροφίμων, όπως η ANUGA, αλλά και στο Fancy Food Show New York. Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ λειτουργεί θυγατρικές εταιρείες στις ΗΠΑ, την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στο τελευταίο, τα προϊόντα της βρίσκονται πλέον σε περισσότερα από 700 σημεία που καλύπτουν και τα τρία κανάλια διανομής – λιανική, HORECA και διαδικτυακά καταστήματα.

Το μερίδιο αγοράς της Ήπειρος υπολογίζεται ότι ανέρχεται πλέον στο 10% στη φέτα και περί το 30% στα λευκά τυριά, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στο παραγωγικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας δεν περιλαμβάνονται κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας. Σχετικά με τον επενδυτικό σχεδιασμό κινείται σταθερά στο επίπεδο του 1,5 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο της φιλοσοφίας επανεπενδύσης κεφαλαίων που διατηρεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια.

Πρόσφατα η Φέτα Π.Ο.Π. Ήπειρος με 40% λιγότερο αλάτι, μια νέα καινοτομία της εταιρείας, αναδείχθηκε, στα International Cheese Awards, ως ένα από τα καλύτερα, νέα γαλακτοκομικά προϊόντα που πωλούνται αυτή τη στιγμή στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Παράλληλα κατέκτησε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Τυριά με οφέλη για την υγεία».