Στόχος να κατακτήσει την «πρωτιά» η ΚΡΙ ΚΡΙ

Συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά

Στόχος να κατακτήσει την «πρωτιά» η ΚΡΙ ΚΡΙ


Aύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά 19% κατέγραψε η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι το 2017. Σύμφωνα με την επίδοση αυτή, η διοίκηση της εταιρείας αναφέρει πως η μάρκα Κρι Κρι βρίσκεται στη 2η θέση στην ελληνική αγορά παγωτού με μερίδιο 15%.

Στην κατάκτηση της θέσης αυτής συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon, και το παιδικό παγωτό Frozen.

Εξίσου σημαντικές είναι οι επιδόσεις της εταιρείας και στην αγορά του γιαουρτιού στην οποία έχει επίσης κατακτήσει την δεύτερη θέση με μερίδιο 14,2%. Με βάση τα στοιχεία αυτά, 1 στους 4 Έλληνες καταναλώνει γιαούρτι ΚΡΙ ΚΡΙ , συμπεριλαμβανομένων και των private label που παράγει η εταιρεία και τα οποία σήμερα αντιπροσωπεύουν το 33% των πωλήσεών της.

Όσον αφορά τις εξαγωγές έχουν ξεπεράσει το 30% των συνολικών πωλήσεων και στόχος είναι να ξεπεράσουν σύντομα το 50%. Το όχημα είναι κυρίως το γιαούρτι. Σημειώνεται ότι στην Κεντρική Μακεδονία παράγεται το 50% της συνολικής ελληνικής παραγωγής γάλακτος, από το οποίο η Κρι Κρι απορροφά το 25%.

Σήμερα, η Κρι Κρι συγκαταλέγεται πλέον στις πιο δυναμικές βιομηχανίες γαλακτοκομικών προϊόντων και στοχεύει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις αναπτυξιακές της προοπτικές, τόσο στον ελλαδικό χώρο όσο και στο εξωτερικό.

Στο πρώτο εξάμηνο του 2017 τα έσοδα της Κρι Κρι διαμορφώθηκαν στα 41,19 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 18,4% σε σχέση με το περσινό εξάμηνο, τα κέρδη ebitda ενισχύθηκαν στα 8,2 εκατ. ευρώ από 6,17 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 4,9 εκατ. ευρώ έναντι 3,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2016. Στην εταιρεία απασχολούνται 350 εργαζόμενοι και επιπλέον 200 πωλητές.