ΑΜΒΥΞ: Η εταιρεία που σερβίρει 356.000 ποτά κάθε βράδυ

ΑΜΒΥΞ: Η εταιρεία που σερβίρει 356.000 ποτά κάθε βράδυ


Πρόκειται για την μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας οινοπνευματωδών ποτών που παρά την κρίση, καταφέρνει να αναπτύσσεται διαρκώς, σερβίροντας 130.000.000 ποτά ετησίως ή 356.000 ποτά κάθε βράδυ με μάρκες που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της.

Ο λόγος για την ΑΜΒΥΞ, που συμπλήρωσε 100 χρόνια ζωής και το 2017 όχι μόνο αύξησε το προσωπικό της αλλά στις κερδοφόρες χρονιές διανέμει το 15% των κερδών της στους 130 εργαζόμενους της.

Σήμερα η ΑΜΒΥΞ συνεργάζεται με πάνω από με 20 Οίκους που αντιπροσωπεύουν, παγκοσμίως, ετήσιο τζίρο πάνω από 80 δισ. ευρώ και διαχειρίζεται 70 και πλέον κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών.

Ανάμεσα στα brand που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της η ΑΜΒΥΞ είναι τα, Bacardi, Drambuie, Dewar's, Glenfiddich, Jim Beam, Canadian Club, Dom Perignon, Moet & Chandon, Serkova, Martini, Bombay Sapphire και οι μπύρες Beck's, Stella Artois, Bud. Παράλληλα έχει την διανομή για τα ελληνικά κρασιά Κτήμα Άλφα, Κτήμα Αργυρού, Κτήμα Τσελεπού και του Τέττερης Ούζο Χίου.

Προ ημερών η Άμβυξ ανακοίνωσε ότι προσθέτει στο χαρτοφυλάκιό της, μια από τις κορυφαίες οινοποιητικές μονάδες της Eλλάδας, τη Semeli. Oι δύο εταιρίες θα συνεργάζονται για τη διανομή, την εμπορία και την προώθηση των κρασιών του Kτήματος Semeli.

Η ιστορία της ΑΜΒΥΞ αρχίζει το 1917 όταν ο Αλβέρτος Ρεβάχ, μαζί με δύο άλλους συνεργάτες, ιδρύουν μία μικρή εμπορική / εισαγωγική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, την τότε πρωτεύουσα του εμπορίου της Ελλάδας. Εισάγουν και εμπορεύονται διάφορα προϊόντα διατροφής καθώς και ποτά και κρασιά από όλη την Ευρώπη. Το 1967 τα ηνία στην οικογενειακή εταιρεία ανέλαβε ο Ισίδωρος Ρεβάχ.

Το 1989, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Άμβυξ λανσάρισε δυο νέα προϊόντα: Την βότκα Absolut και την μπύρα Bud.

Η Absolut αποτέλεσε τον βασικό μοχλό ανάπτυξης της εταιρείας για την επόμενη δεκαετία, και η Bud (γνωστή παγκοσμίως ως Budweiser), η νούμερο ένα σε πωλήσεις μπύρα στον κόσμο, έμελλε να εξελιχθεί σε σημαντικότατο όπλο για την ανάπτυξη της εταιρείας, καθώς σταδιακά κατέλαβε την νούμερο 1 θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία Premium Imported Beer.