H διεθνής καριέρα της εταιρείας ΚΟΡΡΕΣ σε αριθμούς

H διεθνής καριέρα της εταιρείας ΚΟΡΡΕΣ σε αριθμούς
Με την πλέον διεθνή ελληνική φίρμα καλλυντικών έχει συνδέσει το όνομα του ο Γιώργος Κορρές. Το 2016 η δραστηριότητα του ομίλου ΚΟΡΡΕΣ παρουσίασε θετική πορεία στην Ελλάδα και σε στρατηγικές αγορές του εξωτερικού, επιτυγχάνοντας αύξηση της μικτής κερδοφορίας και περαιτέρω ενίσχυση των λειτουργικών ταμειακών ροών.

Συγκεκριμένα, οι ενοποιημένες πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 54,6 εκατ. ευρώ το 2016, καταγράφοντας οριακή αύξηση + 0,1% σε σχέση με το 2015. Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4%, αποτυπώνοντας την εξαιρετική απήχηση των νέων πρωτοποριακών προϊόντων που παρουσίασε η ΚΟΡΡΕΣ στις στρατηγικές κατηγορίες της, καθώς και την υψηλή απόδοση του πλάνου επικοινωνίας και προώθησής τους στο κανάλι του φαρμακείου.

Το επόμενο διάστημα ο Όμιλος θα επικεντρωθεί στην Αμερική - τη 2η μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας εκτός Ελλάδος - και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Νορβηγία, και η Αγγλία.

Συγκεκριμένα, στην Βόρεια Αμερική, ο Όμιλος μέσω της θυγατρικής του εταιρείας KORRES USΑ Ltd θα ενισχύσει την μάρκα με νέα στρατηγικά προϊόντα και με προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα Sephora καθώς και στο Korres US.com.

Στη Γερμανία, όπου ο όμιλος μέσω της θυγατρικής της εταιρείας D-A-CH Gmbh δραστηριοποιείται σε 3 αγορές - Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, με παρουσία σε άνω των 700 σημείων πώλησης-. με το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων και της παρουσίας της να αποτελούν η εν λόγω αγορά, για το 2017, θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, στην ενίσχυση των υφιστάμενων σημείων πώλησης (φαρμακεία, επώνυμα καταστήματα τύπου Muller, Budni κ.α.) με προωθητικές ενέργειες, στην ενδυνάμωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων ενώ παράλληλα θα προχωρήσει και στην προσθήκη νέων σημείων πώλησης στο κανάλι του φαρμακείου.

Αντίστοιχα, στην Νορβηγία, η Κορρές θα συνεχίσει να ενισχύει τη θέση της στην επώνυμη αλυσίδα καλλυντικών VITA, ενδυναμώνοντας την στρατηγική κατηγορία του προσώπου με νέα λανσαρίσματα και παρουσιάζοντας νέες κατηγορίες προϊόντων οι οποίες έχουν εξαιρετική δυναμική στη συγκεκριμένη αλυσίδα. Οι συγκεκριμένες κινήσεις θα υποστηριχθούν από έντονες προωθητικές ενέργειες (τηλεοπτική & έντυπη προβολή/προωθητικές ενέργειες/Social Media).

Στην Αγγλία, η μάρκα ΚΟΡΡΕΣ έχει παρουσία στην πολύ γνωστή αλυσίδα φαρμακείων όπως τα Lloyds και σε επώνυμες αλυσίδες καταστημάτων (Liberty, Debenhams,Waitrose κ.α.) ενώ το 2015 εισήλθε στην αλυσίδα καταστημάτων Marks & Spenser. Στόχος του ομίλου είναι η περαιτέρω αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας του , η ενίσχυση των ηλεκτρονικών πωλήσεων οι οποίες παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αλυσίδα M&S.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ