Όλη η αλήθεια για το δήθεν... ελληνικό δάκτυλο στο σκάνδαλο της WV

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σεανάρτηση στην προσωπική της ιστοσελίδα:
«Δεν συμμετείχα στην έρευνα ή την ανάλυση των δεδομένων που αποκάλυψαν το θέμα της VW, όπως αναφέρουν ελληνικά δημοσιεύματα και blogs. Η ανάλυση των δεδομένων για τις εκπομπές της VW έγινε στο Κέντρο για Εναλλακτικά Καύσιμα Κινητήρων και Ρύπων στο πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια».
«Είμαι ειδικός στα συστήματα ελέγχου μετάδοσης κίνησης. Όταν έδωσα συνέντευξη στο www.thetakeaway.org, εξηγούσα τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση εκπομπών αερίων και της κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος και στην εμπλοκή των ηλεκτρονικών αλγορίθμων» συνεχίζει η ίδια.
Η VW ανακοινώνει τα ονόματα των υπευθύνων για το μέγα-σκάνδαλο
Η εταιρία θα αρχίσει αύριο να κατονομάζει πρόσωπα που ευθύνονται για τη χειραγώγηση των τιμών εκπομπών ρύπων, όπως αναφέρουν δύο καλά ενημερωμένες πηγές στο θέμα αυτό.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το Συμβούλιο Εποπτείας του γερμανικού κολοσσού δεν θα ανακοινώσει μόνο τον διάδοχό του διευθύνοντα συμβούλου Μάρτιν Βίντερκορν κατά την αυριανή συνεδρίαση, αλλά θ' αρχίσει να αποκαλύπτει τα ονόματα προσώπων που φέρουν την ευθύνη για το λογισμικό παραποίησης των ελέγχων εκπομπής ρύπων, με το οποίο ήταν εξοπλισμένα αυτοκίνητα του ομίλου με κινητήρες ντίζελ.
Σημειώνεται ότι ο Μάρτιν Βίντερκορν παραιτήθηκε χθες, μετά τις πιέσεις για αλλαγή στη διοίκηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, έπειτα από την παραδοχή ότι εξαπάτησε τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ για το πόσο ρυπαίνουν τα αυτοκίνητα της με κινητήρες ντίζελ.