Πήγαν...Jumbo οι καταναλωτές στο 9μηνο - Έσοδα μισό δισ. ευρώ

Πήγαν...Jumbo οι καταναλωτές στο 9μηνο - Έσοδα μισό δισ. ευρώ
Σημαντική άνοδο κατέγραψε στο εννεάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (Ιούλιος 2014-Μάρτιος 2015) ο κύκλος εργασιών του ομίλου Jumbo, ο οποίος ανήλθε σε 446,17 εκατ. ευρώ έναντι 410,94 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα, σημειώνοντας αύξηση 8,57%.


Υπενθυμίζεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ο κύκλος εργασιών του ομίλου σημείωνε αύξηση 7,70%.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η εταιρία, τους πρώτους τρεις μήνες του 2015, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Μάρτιο του 2015, οι πωλήσεις στα καταστήματα στην Ελλάδα κατέγραψαν θετικό ρυθμό αύξησης αντίστοιχο του εξαμήνου (χωρίς την θετική επιρροή λόγω του «νωρίς Πάσχα»)
Η ενίσχυση των πωλήσεων στην Κύπρο παραμένει διψήφια, μετά και το άνοιγμα του νέου καταστήματος στην Λεμεσό, ενώ με διψήφιο ρυθμό αναπτύσσονται και τα καταστήματα του ομίλου στη Βουλγαρία. Όσον αφορά τη Ρουμανία τα καταστήματα συνεχίζουν την επιτυχημένη πορεία τους, ενώ το Μάρτιο λειτούργησε το πέμπτο κατάστημα στη χώρα και συγκεκριμένα στην πόλη Arad της Ρουμανίας (12.000 τ.μ.).
Σημειώνεται ωστόσο ότι οι πωλήσεις του εννεαμήνου επηρεάστηκαν θετικά λόγω το ότι ο εορτασμός του Πάσχα φέτος ήταν νωρίτερα κατά μια εβδομάδα σε σχέση με πέρυσι. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία των πωλήσεων που αφορούν την αμιγώς περίοδο του Πάσχα, η Ελλάδα παρουσιάζει μικρή ανάπτυξη 1%-2%, ενώ τα υπόλοιπα κράτη παρουσιάζουν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή Πασχαλινή περίοδο.
Ωστόσο, καθώς το περιβάλλον είναι δύσκολο και με πολλές προκλήσεις η διοίκηση του ομίλου διατηρεί την αρχική της εκτίμηση για ετήσια αύξηση του κύκλου εργασιών μεταξύ +4% έως +6% παρά την μέχρι στιγμής τάση για μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης.
Επιπλέον, σημειώνεται ότι σήμερα το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου αριθμεί 70 καταστήματα εκ των οποίων τα 52 στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 5 στην Ρουμανία ενώ διαθέτει και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-Jumbo. Ακόμη συνεχίζει να επενδύει με στόχο τη δημιουργία ενός ακόμα καταστήματος στην Ελλάδα (9.000 τ.μ.) μέχρι το τέλος της τρέχουσας οικονομικής χρήσης.